מתקשים להתקדם לרכב חשמלי? פורד פיתחה בושם בניחוח דלק…

מתקשים להתקדם לרכב חשמלי כי הריח של הדלק עושה לכם את זה? אז לפורד יש תשובה שעשויה לרכך את לקוחותיה שמתקשים לעבור למוסטנג חשמלית, עם בושם חדש בניחוח דלק שמשלב תווים של עשן, ריחות גומי ואלמנטים "חייתיים" שמטרתם לקרוץ למורשת מוסטנג…

ששי כהן 21 ביול, 2021
בושם בניחוח דלק פורד

כשהציגה בנובמבר 2019 פורד את המוסטנג מאך E, הרכב החדש שלהם שעונד את לוגו מוסטנג האגדי בחזית, שביצע מהפכה עם אימוץ של מרכב קרוסאובר והנעה חשמלית, 2 מאפיינים שכמעט נחשבים כחילול הקודש בקרב חובבי מכונית הספורט האגדית של החברה, חושפת פורד בושם חדש שפיתחה, המציע שילוב של ריחות דלק וגומי. האמורים לפתור את אחת הבעיות שמלוות את חובבי הדגם בדרך למעבר לדגם החשמלי.

עפ"י סקר ייעודי שערכה פורד, אחד מתוך חמישה נהגים ציין שריח הדלק הוא מה שיתגעגע אליו ביותר במעבר לרכבים החשמליים. כ-70% מהנשאלים טענו שיתגעגעו לניחוחות הדלק במידה זו או אחרת. ניחוח הדלק דורג גם כיותר פופולרי מריח יין או גבינה, כמעט באופן זהה לניחוח של ספרים חדשים.

פורד מוסטנג מאך E

פורד מוסטנג מאך E החשמלית – עם אופציה לניחוח דלק…

הבושם פותח יחד עם יצרנית הבשמים המפורסמת Olfiction, במטרה ללוות את הנהגים לעבר העתיד של נהיגה ברכבים חשמליים- באמצעות חוש הריח. מעבר לתחושת ניחוח הדלק, הבושם החדש, Mach-Eau, מעוצב במטרה להעניק תחושת עונג לאפו של כל משתמש- ניחוח יוקרתי שמשלב תווים של עשן, ריחות גומי ואלמנטים "חייתיים" שמטרתם לקרוץ למורשת מוסטנג. הבושם, שאינו זמין לקנייה כרגע, הוא חלק ממשימתה המתמשכת של פורד לנפץ את המיתוסים הקיימים באשר לרכבים החשמליים ולשכנע את אוהבי הרכבים המסורתיים לגבי הפוטנציאל של הרכבים החשמליים- כאשר כרבע (24%) מנשאלי הסקר טענו כי הם יתגעגעו לביצועי הרכבים המונעים בדלק במידה ואלו יוחלפו לחלוטין.

ג'יי וורד, מנהל תקשורת פורד אירופה: "על פי ממצאי הסקר שערכנו, ריח הדלק המושך הוא משהו שנהגים רבים לא מעוניינים לוותר עליו. הניחוח המדובר עוצב במטרה לתת להם תחושה של ניחוח הדלק שהם עדיין משתוקקים לו. הוא אמור להמשיך מספיק זמן כדי שהספקות האחרים יתאדו גם הם."

עוד מחדשות רכב