נבחרת הספורט של שברולט בדרך לישראל !

יבואנית שברולט באסטרטגיה חדשה המבקשת להפוך את המותג לנחשק יותר בארץ: כבר ברבעון הראשון של 2021 יושקו כאן קמארו SS והדגם הקיצוני יותר ZL1 ובהמשך השנה נראה כאן ביבוא רשמי גם את הקורבט C8, טנדר הקולורדו ועוד. בקיצור, הולך להיות מעניין.

ששי כהן 05 בדצמ, 2020
שברולט קורבט 2021

חברת UMI יבואנית שברולט בישראל, חשפה השבוע במסגרת השקת שברולט טריילבלייזר החדש בישראל, גם את תכניותיה לשנת 2021 הכוללות ברחבה משמעותית של מבחר הדגמים בישראל, כשעיקרם התחלת ייבוא של שלל דגמי ספורט, טנדר חדש וצמד דגמי SUV גדולים, בעזרתם מקווה היבואן להפוך את המותג לנחשק יותר בישראל, ולפי רשימת הדגמים שבדרך לארץ, כנראה הולך להיות מאוד שמח.


לדברי אור קליין, סמנכ"ל מכירות ומוצר בקבוצת UMI, יבוא הדגמים החדשים לארץ יעשה גם בתמחור תחרותי, שכנראה יפחית את כדאיות היבוא האישי אשר ריכז בשנים האחרונות לא מעט דגמי ספורט שהגיעו לארץ בדרך הזו.

שברולט קמארו ZL1

שברולט קמארו ZL1 – מנוע V8 המפיק 650 כ"ס

אם גרסת הקמארו הנוכחית המשווקת בארץ ומציעה 335 כ"ס ממנוע V6 בנפח 3.6 ליטר לא מספיק חזקה לכם, כבר ברבעון הראשון של 2021 תתרחב משפחת הדגם בישראל עם הגעתם של דגמי הקמארו SS המצוידת במנוע V8 בנפח 6.2 ליטר המפיק 455 כ"ס אשר יחד עם תיבה אוטומטית 10 הילוכים מאיץ ל-100 קמ"ש ב-4 שניות. לצידה תוצע גם הקמארו ZL1 הקיצונית עוד יותר, המפיקה מאותו מנוע 650 כ"ס ומציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות. צמד הדגמים יוצעו אגב עם חבילת מתלים אלקטרו-מגנטיים המבטיחים שיפור אחיזת הכביש במהירויות גבוהות במיוחד.

שברולט קורבט החדשה 2021

שברולט קורבט החדשה – הפעם עם הבטחה ליבוא במהלך 2021

בהמשך השנה צפויה להגיע לארץ גם שברולט קורבט C8 החדשה, אשר מציעה בדור ה-8 שלה עיצוב בסגנון מכונית על (מי אמר פרארי?), מנוע מרכזי שיוצע לראשונה בהיסטוריית הדגם, בתצורת V8 בנפח 6.2 ליטר, המפיק 495 כ"ס ו-64.97 קג"מ ומבטיח תאוצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות…

עוד בתכנון כמה דגמים שצפויים לספק כמויות יותר משמעותיות: כך למשך צפוי להגיע לארץ בשנה הקרובה גם טנדר שברולט קולורדו, טנדר קומפקטי במונחים אמריקאיים ואח חורג לאיסוזו D-MAX שיושק כאן בגרסאות בכירות (כנראה גם Z71) עם הנעה 4X4, מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר המפיק 308 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה כפולה, המבטיחים ביצועים נמרצים על הכביש לצד יכולות גבוהות בשטח.

גם עבור חובבי רכבי השטח הענקיים ישנם בשורות ל-UMI, עם הצהרת כוונות ליבוא גם של שברולט סברבן החדש (דור 12) והאח הקטן יותר שברולט טאהו (דור 6), הגרסאות "העממיות" יותר של קאדילק אסקלייד, שיגיעו בדגמים חדשים, מרווחים ומעוצבים מקודמיהם (שלא שווקו בארץ ביבוא רשמי), עם מנועי V8 אטמוספריים בנפח 5.7 ליטר 355 כ"ס או 6.2 ליטר 420 כ"ס, תיבה אוטומטית 10 הילוכים ותאי נוסעים מעוצבים ומאובזרים כמיטב המסורת האמריקאית.

בקיצור, תכינו את הארנקים… אם אכן יעמדו ב-UMI בהבטחותיהם מהשבוע החולף, אולם התצוגה שלהם הולך להיות בקרוב מקום מושך במיוחד עבור כל חובב הגה.



עוד מחדשות רכב