נחשף פולקסווגן מולטיוואן החדש 2021

פולקסווגן מולטיוואן מתחדש בדור חדש, הנוטש את קטגוריית המסחריות ומאמץ את שלדת ה-MQB של המכוניות הפרטיות, ולצד עיצוב מודרני משמעותית, יציג קפיצת דרך בנוחות, באבזור ולראשונה גם בגרסת פלאג-אין הייבריד חשמלית וחסכונית.

ששי כהן 13 ביונ, 2021
פולקסווגן מולטיוואן החדש 2021

שנתיים בלבד לאחר שהוצג פולקסווגן מולטיוואן T6.1, גרסת הנוסעים המפנקת ומאובזרת של הטרנספורטר, חשפה בסוף השבוע היצרנית את המולטיוואן החדש ל-2021, שעובר בדור החדש שלו מיני מהפכה, עם וויתור על השלדה שמאפיינת את הדגמים המסחריים, ומעבר לשלדה המאפיינת את דגמי הפרטיות של היצרן, מה שמבטיח שדרוג משמעותי של הנוחות, תמיכה בהנעה חשמלית וגם עיצוב מפתה יותר…

פולקסווגן מולטיוואן החדש 2021

המולטיוואן T7 החדש זוכה בראש ובראשונה לעיצוב חדש ומפתה יותר שמזכיר יותר מיניוואן מהודר ופחות מסחרית, ויחד עם פלטפורמת ה-MQB Evo צפוי להציע גם שדרוג משמעותי בנוחות הנסיעה. הדגם ישווק עם 2 גרסאות מרכב לבחירה: מרכב קצר באורך של 4.97 מטר או מרכב ארוך עם 5.17 מטר לאורך. שאר המידות זהות עם רוחב של 1.94 מטר, גובה של 1.9 מטר ובסיס גלגלים של 312 ס"מ, המבטיח תא נוסעים מרווח למדי ל-7 או 8 נוסעים. נפח תא המטען עומד על 469 ליטר בגרסה הקצרה או 793 ליטר בגרסה הארוכה. בגרסאות המהודרות במיוחד של הדגם, תוכלו לקבל אותו כמשרד או חדר ישיבות נייד עם 4 או 5 כורסאות מפנקות ושלל אפשרויות דיגום.

פולקסווגן מולטיוואן החדש 2021

גם בתוך תא הנוסעים מציע המולטיוואן T7 החדש מהפכה של ממש, עם סביבת נהג ונוסעים בסגנון מיניוואן מודרני ויוקרתי, איכות חומרים גבוהה יותר והרבה טכנולוגיה הכוללת בין השאר לוח שעונים דיגיטלי "10.25, ידית הילוכים מבוססת מתגים שעברה לדשבורד לצד ימין של ההגה, מולטימדיה מרכזית "10 המחליפה שלל מתגים ותורמת לעיצוב נקי יותר בתא הנוסעים ואת מרבית המתגים שנשארו, מחליפים מתגי מגע מתקדמים.

פולקסווגן מולטיוואן החדש 2021

היצע המנועים של הדגם בשלב הראשון יכלול בבסיס את מנוע הטורבו בנזין 1.5 ליטר שיוצע בהספק של 136 כ"ס, כאשר מעליו תוצע גרסת ה-2.0 ליטר טורבו 204 כ"ס, שניהם משודכים לתיבת הילוכים DSG אוטומטית עם 7 הילוכים. לראשונה בתולדות הדגם, יוצע הרכב עם אופציה להנעה חשמלית פלאג אין הייבריד, הכוללת את יחידת הכח המוכרת של כמה דגמים נוספים של היצרן, עם מנוע טורבו 1.4 ליטר ומנוע חשמלי, המפיקים הספק משולב של 218 כ"ס ויחד עם סוללת ליתיום יון מאפשרים נהיגה חשמלית לטוח עד 50 ק"מ. במהלך השנה הבאה תוצע גם גרסת דיזל חדשה.

פולקסווגן מולטיוואן החדש 2021

בסעיף הבטיחות רושם המולטיוואן החדש גם יישור קו עם חבילת הבטיחות המתקדמת שמאפיינת את דגמי הפרטיות של היצרן, לרבות מערכת ה-Travel Assist הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת השולטת על ההגה, הגז והבלמים בסיוע מידע ממערכת הניווט ממהירות 0 ועד 210 קמ"ש.

עוד מחדשות רכב