נחשפה אופל אסטרה 2020 המחודשת

אופל אסטרה 2020 זוכה למתיחת פנים מקיפה, הכוללת עדכוני עיצוב ואבזור, מנועים חדשים מבית PSA והבטחה לצריכת דלק נמוכה עד 19% מול הדגם הנוכחי.

ששי כהן 04 ביול, 2019
אופל אסטרה 2020

קרוב ל-4 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של אופל אסטרה, זוכה המשפחתית החשובה של היצרן שאף זכתה לפני 3 שנים בתואר "מכונית השנה באירופה" למתיחת פנים מקיפה האמורה לחזק את יכולותיה מול שלל המשפחתיות החדשות שהוצגו מאז, עד להחלפה מלאה של הדגם כנראה בשנתיים הקרובות.


במסגרת מתיחת הפנים, זוכה המכונית לעדכונים קלים בעיצוב החיצוני (כולל בגרסת הסטיישן), הכוללים בעיקר נגיעות קוסמטיות לחזית ולחלקה האחורי של המכונית, וליטוש קליל של קווי העיצוב המוצלחים של הדור הנוכחי. לטובת שיפור האוירודינמיות, חלקו התחתון של המרכב עבר ציפוי ותוספת כיסויים. כאופציה, תציע המכונית גם יחידות תאורה מתקדמות מסוג מטריקס LED.
אופל אסטרה 2020
גם בתוך תא הנוסעים השינויים קלים בלבד וכוללים לוח שעונים שעוצב מחדש, מתגי שליטה על ההגה שעוצבו מחדש, מולטימדיה "8 איכותית יותר וכמה נגיעות קוסמטיות בחלל הנוסעים. אבזור הבטיחות משתדרג עם תוספת של בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי תמרורים מורחב.

אופל אסטרה 2020

החדשה העיקרית בדגם המחודש נמצאת מתחת למכסה המנוע, עם ציודו של הדגם במנועי בנזין 1.2 ליטר טורבו מבית PSA הבעלים החדשים של אופל בעולם, החל בגרסת בסיס 1.2 ליטר 110 כ"ס ו-19.9 קג"מ, דרך גרסת 130 כ"ס ו-19.9 קג"מ ועד מנוע ה- 1.4 ליטר טורבו המוכר של אופל המפיק מעתה 145 כ"ס (במקום 140 כ"ס) ו-24 קג"מ. המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים, כאשר רק גרסת ה-1.4 ליטר זוכה לתיבת הילוכים אוטומטית ולראשונה עם תיבת הילוכים רציפה עם 7 יחסי העברה, עימם מבטיחים באופל צניחה של עד 19% בפליטת המזהמים וצריכת הדלק. מעבר לכך, תוצע גרסת דיזל חדשה המצוידת במנוע הטורבו-דיזל החדש של פיג'ו, בנפח 1.5 ליטר, ב-2 גרסאות הספק: 105 כ"ס ו-26.5 קג"מ או 122 כ"ס ו-30.5 קג"מ שיוצעו עם תיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים מבית ג'נרל מוטורס.

אופל אסטרה החדשה 2020 צפויה להגיע לארץ במהלך 2020


עוד מחדשות רכב