נחשפה טויוטה קורולה 2023 החדשה (מתיחת פנים)

המכונית הנמכרת ביותר בעולם מתחדשת בדגמי 2023 עם עדכונים קלים לעיצוב החיצוני, עדכונים טכנולוגים משמעותיים לתא הנוסעים, שדרוג הבטיחות ומערכת היברידית מדור 5 המשדרגת את הביצועים.

ששי כהן 02 ביונ, 2022
טויוטה קורולה 2023 החדשה

3 וחצי שנים לאחר שהגיע לעולם הדור ה-12 של טויוטה קורולה, המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים (יותר מ-50 מיליון מכוניות לאורך הדורות), חושף הבוקר היצרן פרטים ראשונים על הקורולה החדשה ל-2023, אשר עוברת מתיחת פנים מקיפה.


בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, מסתפקת טויוטה בליטוש קל למראה החיצוני , הכולל יחידות תאורה ראשיות ואחוריות מעודכנות, אופציה לפנסי חזית מתקדמים מסוג B-LED, עדכונים קוסמטים לחזית הרכב, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ו-3 צבעים חדשים שיוצעו לראשונה ברכב. העדכון במראה כולל את כל תצורות המרכב של הקורולה (סדאן, סטיישן והאצ'בק), ומצליח לחדש את המראה החיצוני מבלי לפגוע בעיצוב המקורי והמוצלח שעדיין נראה עדכני.

טויוטה קורולה 2023 החדשה

בתוך תא הנוסעים נרשמים שינויים משמעותיים יותר, עם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 הניתן להתאמה אישית, מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "10.5 ברזולוציה חדה יותר וגם נגד סנוור המבטיח ראות מצוינת בכל תנאי התאורה. לצד קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, כוללת המולטימדיה גם אפשרות פקודות קוליות משופרות (כמו למשל לבקש לפתוח או לסגור את החלונות) וכן עדכוני OTA חלקיים מהאוויר (טיפול בתקלות קלות ועדכוני תוכנה מרחוק וללא הצורך להגיע למוסך). אל אלו מצטרפים עדכונים קוסמטיים שונים, לרבות ריפודי מושבים ודיפונים בצבעים חדשים. לראשונה תוצע גם אפליקציה חכמה לטלפון המאפשרת פתיחת הרכב או נעילתו דרך הטלפון, הפעלה מרחוק של מערכת המיזוג לפני שמגיעים לרכב, איתור מיקום הרכב ועוד.

טויוטה קורולה 2023 החדשה

לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומולטימדיה חדשה עם מסך מגע "10.5

בסעיף הבטיחות עודכנה המכונית בחבילת הבטיחות החדשה של היצרן "T-Mate" הכוללת שדרוג של מערכות הבטיחות המתקדמות גם בהתרעת שטח מת משופרת הכוללת התרעה על יציאה לא בטוחה מהרכב, תמיכה בהימנעות מהתנגשות בעת ביצוע פנייה בצומת, הימנעות מהתנגשות צידית, הפחתת מהירות בסיבוב בשימוש בבקרת השיוט האדפטיבית, התרעה על שכחת ילד במושב האחורי ועוד. 

טויוטה קורולה 2023 החדשה

הקורולה החדשה זוכה למערכת היברידית חדשה מדור 5 של היצרן, הכוללת מערכת קומפקטית וקלה יותר (עד 18 ק"ג הפחתת משקל), המסייעת לשדרוג הביצועים, צריכת הדלק ופליטת המזהמים. כך למשל גרסת ה-1.8 ליטר הרלוונטית לארץ, משתדרגת מ-122 כ"ס ל-140 כ"ס, המקצרים את זמן התאוצה ל-100 קמ"ש ב-1.7 שניות ל-9.2 שניות. בטויוטה מבטיחים שדרוג של חווית הנהיגה של הרכב, אחת מנקודות התורפה של הדגם הנוכחי שכוון בעיקר לחיסכון בדלק על חשבון ביצועים בינוניים, כאשר הדגם החדש יציע תאוצה חלקה וזריזה יותר, לצד הפחתת רעשי התיבה האוטומטית הרציפה.

טויוטה קורולה החדשה תגיע לארץ ככל הנראה במהלך הרבעון הראשון של 2023. 

 

עוד מחדשות רכב