נחשפה קרייזלר 200

קרייזלר משחררת תמונות ופרטים ראשונים על מחליפת הסיברינג שתעלה לייצור עוד השנה. לאחר סדרה של טיזרים לעיתונות , משחררת קרייזלר תמונות ראשונות של ה 200 החדשה שתחליף לקראת סוף השנה את הסיברינג המשווקת מ 2007 בתצורה הנוכחית. גם הפעם ממשיכה החברה עם תמונות חשוכות למדי אשר מקשות על חשיפת המראה הכללי של הרכב. למרות ההצהרות על…

ששי כהן 13 באוק, 2010

קרייזלר משחררת תמונות ופרטים ראשונים על מחליפת הסיברינג שתעלה לייצור עוד השנה.

לאחר סדרה של טיזרים לעיתונות , משחררת קרייזלר תמונות ראשונות של ה 200 החדשה שתחליף לקראת סוף השנה את הסיברינג המשווקת מ 2007 בתצורה הנוכחית. גם הפעם ממשיכה החברה עם תמונות חשוכות למדי אשר מקשות על חשיפת המראה הכללי של הרכב.
למרות ההצהרות על דגם חדש לחלוטין, שומרת קרייזלר על העיצוב הכללי ונראה שהרכב עבר בסה"כ מתיחת פנים מקיפה. בדגם החדש, מאמצת ה 200 את החזית החדשה של דגמי קרייזלר החדשים יחד עם יחידות תאורה חדשות משולבות לד, ופגוש חדש. בצידי המכונית נשמרים הקווים המוכרים ובחלקה האחורי , מעוצבת המכונית בסגנון הרבה יותר ספורטיבי ונאה מהדגם היוצא.
בקרייזלר מצהירים שכל חלק ברכב הינו חדש לחלוטין או שעבר שדרוג מקיף והתוצאה לדבריהם היא רכב מתקדם ואיכותי יותר וכל זאת במחיר תחרותי למדי. תמונות של תא הנוסעים לא פורסמו עדיין ויש לקוות שהחברה אכן ביצעה שדרוג כולל באיכות תא הנוסעים שהיה אחת מנקודות התורפה של הרכב.
מגוון המנועים שיוצע ב 200 כולל מנועי 2.4 ליטר 4 צילינדרים עם תיבות הילוכים אוטומטיות  4או ,6 הילוכים וכן 3.6 ליטר V6 המשודך לגיר אוטומטי 6 הילוכים. נתונים על ביצועי הרכב לא פורסמו עדיין.
קרייזלר 200 תיחשף רשמית בתערוכת לוס אנג'לס בחודש הבא ותגיע לייצור כבר ברבעון האחרון של 2010. עם הדגם החדש , מקווים בחברה לחדור לאירופה ולהציע חלופה שונה למשפחתיות האירופאיות.

קרייזלר 200

קרייזלר 200

עוד מחדשות רכב