נחשפה DS4 החדשה שעתידה להתחרות באאודי A3

מותג היוקרה DS חשף את ה-DS4 החדשה ל-2021, העתידה להתחרות בשוק הקומפקטיות היוקרתיות, ומציעה מראה מהפנט, תא נוסעים מרהיב ושלל מנועים לבחירה כולל גרסת פלאג-אין הייבריד.

ששי כהן 04 בפבר, 2021
DS4 החדשה

11 שנה לאחר שנחשף הדור הראשון של הקומפקטית היוקרתית סיטרואן DS4, חשפה אמש DS את הדור השני של המכונית, הפעם כמובן כבר ללא השם "סיטרואן" (מותג DS יצא לדרך עצמאית לפני מספר שנים) וכמובן תחת הבעלות החדשה של ענקית הרכב החדשה "סטלנטיס", הקבוצה המאוחדת של פיג"ו-סיטרואן ופיאט, קרייזלר-ג'יפ שהתאחדו בקיץ החולף.


בניגוד ל-DS3 קרוסבק שזכתה לקווי עיצוב מיוחדים מדי המרחיקים ממנה לא מעט לקוחות, ה- DS4 החדשה זוכה לעיצוב יפהפה שאינו עשוי להרגיז לקוחות ואולי אפילו היפה בקטגוריית הקומפקטיות היוקרתיות (כמתחרה לאאודי A3 ומרצדס A קלאס לדוגמה), ויחד עם זאת, הודות למרכב הנע על הגבול הדק בין משפחתית קומפקטית לג'יפון קומפקטי, עתיד הדגם "לסחוב" לקוחות משני הסגמנטים. הדגם יוצע עם 3 חבילות עיצוב חיצוניות לבחירה (יוקרתי, SUV או ביצועים) ובין פרטי העיצוב החיצוניים תמצאו חישוקי גלגלים "19-"20 לבחירה, פנסים ראשיים מתוחכמים בטכנולוגיית Matrix Led ודלת תא מטען עם פתיחה חשמלית.

DS4 החדשה

מידות הרכב קומפקטיות עם אורך של 4.40 מטר, רוחב של 1.83 מטר, גובה של 1.47 מטר ובסיס גלגלים של 267 ס"מ האמורים להציע תא נוסעים מרווח יחסית למשפחה, לצד תא מטען גדול מהמקובל בנפח 430 ליטר.

בתוך תא הנוסעים מציעה ה-DS4 עיצוב יוקרתי ואבזור עשיר כפי שהתרגלנו לראות בדגמי DS מהשנים האחרונות, עם שפע של עור (אלקנטרה בחלק מהדגמים), חומרים איכותיים ורמת גימור גבוהה, לצד לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה מתקדמת עם אופציה לפקודות באמצעות מחוות ידיים או זיהוי קולי, עיצוב מתגים בסגנון תכשיטים, תצוגה עילית ענקית של נתוני הדרך על השמשה הקדמית ועוד. אבזור הבטיחות יכלול את כל מערכות הבטיחות המקובלות בשוק, לרבות מערכת לראיית לילה ייחודית שפגשנו אותה בדגמים שונים של DS בשנים האחרונות ומערכת חדשה הכוללת חיישנים על ההגה האמורים לזהות אם הנהג ערני מספיק ונוסע בבטחה.

DS4 החדשה

היצע המנועים יכלול שלל מנועים המוכרים לנו מדגמי פיג'ו-סיטרואן-DS בשנים האחרונות, כאשר בגרסאות הבנזין יכללו את מנועי הטורבו 1.2 ליטר 130 כ"ס וטורבו 1.6 ליטר 180 כ"ס. לצידם תוצע גרסת דיזל 15. ליטר 130 כ"ס ובפסגה תמצאו את יחידת הכח ההיברידית פלאג-אין E-Tense המפיקה 225 כ"ס ומציעה טווח נסיעה על חשמל בלבד של 50 ק"מ וצריכת דלק נמוכה במיוחד.



עוד מחדשות רכב