ניסאן מיקרה N-Sport בישראל

קרסו מוטורס מתחילה בשיווק מכונית הסופר-מיני ניסאן מיקרה גם בגרסת N-SPORT הכוללת חבילת עיצוב ספורטיבית ואבזור עשיר יותר. המחיר נקבע על 114,990 שקל.

ששי כהן 08 ביול, 2020
ניסאן מיקרה N-Sport

8 חודשים לאחר שנחת כאן הדור החדש של ניסאן מיקרה, מרחיבה קרסו מוטורס היבואנית את משפחת מכונית הסופר-מיני שלה ומתחילה בשיווק גרסת ה-N-Sport הכוללת מראה ספורטיבי יותר ואבזור עשיר במיוחד, בתמורה לתוספת של 10,000 שקל ביחס לגרסת האסנטה פלוס הבכירה עד כה.


גרסת ה- N-Sport החדשה זוכה לחבילת עיצוב ספורטיבית ויוקרתית הכוללת: פגושים ומגיני דלתות בגימור שחור מבריק, חישוקי אלומיניום 17" מושחרים, חלונות אחוריים מושחרים, מראות צד בגימור קרבון, חיישני חניה אחוריים ואופציה לארבעה גווני מרכב: אדום להבה, אפור-כחול מטאלי, לבן או שחור מטאלי. בתוך תא הנוסעים מצוידת המכונית בריפודי עור אלקנטרה למושבים, מערכת שמע יוקרתית של BOSE, משענת יד לנהג מצופה עור, דיפוני עור לדשבורד, כניסה והנעה ללא מפתח ומצלמת רוורס, המצטרפים לאבזור המוכר של האסנטה פלוס הכולל: מולטימדיה עם מסך "7 תומכת אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, חיבורי USB ו-AUX, פנסי ערפל, חיישני גשם וחבילת בטיחות מקורית הכוללת התראת שמירת מרחק (כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים) עם בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית, מראה אחורית מתכהה ועוד.

ניסאן מיקרה N-Sport

מתחת למכסה המנוע מצוידת ה-N ספורט באותו מנוע טורבו 1.0 ליטר המפיק 100 כ"ס ומומנט של 14.7 קג"מ, המשודך לתיבה אוטומטית רציפה. הביצועים לא ממש ספורטיביים (את זה תקבלו יותר בגרסה הידנית) עם תאוצה של 13 שניות ל-100 קמ"ש, לצד מהירות מרבית של 177 קמ"ש וצריכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מחיר ניסאן מיקרה N-SPORT נקבע כאמור על 114,990 שקל. 



עוד מחדשות רכב