ניסאן קשקאי מתחדש בגרסת כניסה מוזלת (PURE)

יבואנית ניסאן מתחילה בשיווק גרסת כניסה חדשה לקשקאי המצוידת באותה יחידת כח מוכרת, אך במחיר הזול ב-10,000 שקל. על מה תצטרכו לוותר בדרך?

ששי כהן 11 באפר, 2022
ניסאן קשקאי החדש 2021

8 חודשים לאחר שנחת כאן הדור החדש של ניסאן קשקאי במחיר התחלתי של 159,990 שקל, ומספר חודשים לאחר שנעלמה מהשוק גרסת הבסיס (אסנטה טופ) שהשאירה את הרוכשים הפוטנציאלים עם דגם ה"אולטרה טק" כגרסת הבסיס במחיר של 169,990 שקל, מתחילה קרסו מוטורס היבואנית בשיווקה שוב של גרסת הכניסה לדגם, אך הפעם תחת השם "קשקאי PURE" שמוצעת במחיר המקורי של 159,990 שקל.


הדגם החדש מוצע עם אותה יחידת כח מוכרת הכוללת מנוע טורבו 1.3 ליטר, 4 צילינדרים, המפיק 157 כ"ס ו-27.5 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה  וכולל גם תמיכה היברידית קלה עם תוספת של מערכת מיקרו היברידית 12V המסייעת לפליטת מזהמים נמוכה יותר, צמצום קליל של צריכת הדלק וסיוע קל בתאוצה. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות, מהירות מרבית של 206 קמ"ש וצריכת דלק של 15.6 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

אבזור הדגם "PURE" כולל חישוקי גלגלים קלים "17, שמשות אחוריות מושחרות, כניסה והנעה ללא מפתח, פנסי חזית מסוג LED, פנסים אחוריים משולבים LED, לוח שעונים משולב מסך דיגיטלי "7, ידית הילוכים אלקטרונית, הגה עור קטום בעיצוב החדש של ניסאן, בקרת אקלים מפוצלת (אך ללא יציאות מיזוג אחוריות) בלם יד חשמלי, בורר מצבי נהיגה, קיפול מראות חשמלי, מולטימדיה דוברת עברית עם מסך מגע "8 ותמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמת רוורס, חיישני אורות וגשם ועוד, אבל ביחס לגרסת הבסיס המקורית נעלם גג הזכוכית הפנוראמי מהמפרט.

אבזור הבטיחות כולל 7 כריות אוויר (כולל כרית אוויר מרכזית בין צמד המושבים הקדמיים), התרעת שמירת מרחק הכוללת זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, התרעת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד עם התערבות אקטיבית, החלפת אורות אוטומטית, התרעת עייפות הנהג, זיהוי תמרורי נהיגה, התרעה על תנועה חוצה מאחור ועוד.

במקביל לגרסת ה-PURE, ישווק הקשקאי גם בשאר הגרסאות : Ultra Tech ב-169,990 שקל, Tekna ב-184,990 שקל ו-Tekna בצבעיה דו גוונית ב-191,990 שקל. 

עוד מחדשות רכב