נערכים למיתון? 100 רכבי ריינג' רובר ספורט החדש נמכרו ב-24 שעות

העשירים כנראה לא מתרגשים מהמיתון שבפתח ועליית הריבית: יבואנית לנד רובר מדווחת על שיא במכירות הריינג' רובר ספורט החדש, עם 100 הזמנות שנפתחו בתוך 24 שעות בלבד.

ששי כהן 23 בנוב, 2022
ריינג' רובר ספורט החדש 2023

עליית הריבית הנוספת שבוצעה השבוע, התקררות ענף ההייטק והצפיות למיתון שבדרך, כנראה פחות עושים רושם על בעלי הממון, לפחות אם קוראים את הודעת חברת המזרח, יבואנית רכבי לנד רובר בישראל, המדווחת הבוקר על מכירה של לא פחות מ-100 מדגמי הריינג' רובר ספורט החדש שהושק השבוע בארץ, לרכב שמחירו הבסיסי מתחיל מ-758,100 שקל !


הודעת היבואנית המפתיעה, ממשיכה את הצהרתה מיום השקת הרכב החדש בארץ (שני האחרון) שהיא מצפה לביקושי שיא לריינג' רובר ספורט החדש בארץ, וסביר להניח ש-100 ההזמנות שהם פתחו לדגם "בתוך 24 שעות", כוללת מן הסתם את רשימת הלקוחות הארוכה שחיכתה לדגם טרם הושק בישראל. כך או אחרת, מדובר ללא ספק בהישג מרשים בתקופה המתאפיינת בפעילות כלכלית שמצטמצמת.

מהדור היוצא אגב שנמכר בארץ בשנים 2014-2022 נמכרו כ-981 מכוניות, ונראה שהדגם החדש עשוי לתרום לאסטרטגיית היבואן להגיע לרף מכירות של 1,000 מכוניות בכל שנת 2023 (מכל דגמי היצרן), לעומת 650 מכוניות שאיתן אמור לסיים את השנה הנוכחית.

לדברי ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר: "הביקוש הגדול לריינג' רובר ספורט החדש, כיאה לאחת מספינות הדגל של המותג לנד רובר, לא הפתיע אותנו כמובן. מדובר ברכב יוצא דופן, המציב סטנדרטים חדשים כרכב פנאי-שטח ספורטיבי אולטימטיבי. מהרגע שפתחנו את האפשרות להזמנת הרכב, זכינו להיענות גבוהה מאוד מלקוחות ותיקים ונאמנים ולביקושים רבים מצד לקוחות חדשים, המעוניינים להגשים את החלום ולנהוג בפסגת הטכנולוגיה היוקרתית. מדובר ברכב מצוין, דינמי, עוצמתי, עם ביצועים ספורטיביים מרשימים, אשר מגדיר מחדש את חוויית הנהיגה ומעניק תחושה יוצאת דופן לנהג, לכן לא פלא שהמלאי של 100 הרכבים הראשונים נמכר תוך יממה".

עוד מחדשות רכב