נראה לכם מוכר? נחשף מיצובישי ASX החדש 2023

מיצובישי חושפת רשמית את הדור החדש של ה-ASX שהוא למעשה רנו קפצ׳ור בשינויים קוסמטיים קלים בלבד. הדגם צפוי להגיע לארץ לקראת מחצית 2023 וישווק במקביל לגרסה האמריקאית הוותיקה של הדגם.

ששי כהן 21 בספט, 2022
מיצובישי ASX החדש 2023

12 שנה לאחר שהוצג לראשונה מיצובישי ASX וחמש שנים לאחר שהגיע לראשונה לארץ, חושפת מיצובישי סוף סוף דור חדש לחלוטין לקרוסאובר הקומפקטי שלה, אך לא מדובר בדגם מפיתוח עצמאי של היצרן, אלא באח תאום וחורג לרנו קפצ׳ור, כחלק משותפות רנו-ניסאן ומיצובישי שתספק לנו בעתיד הרבה דגמים משותפים, לרבות מיצובישי קולט חדשה שתגיע בחודשים הקרובים לשוק, וכמו שאתם מנחשים, תהיה רנו קליאו עם לוגו של מיצובישי…


הדור השני של ה-ASX זוכה בראש ובראשונה לעיצוב העגלגל והמודרני של הקפצ׳ור, יחד עם שינויים קוסמטיים קלים במיוחד, המתרכזים בעיקר בגריל המעט שונה והלוגו של מיצובישי שמתנוסס עליו, וכל מקרה מדובר בשדרוג משמעותי של העיצוב מול הדגם הוותיק, שללא ספק יעזור להביא קהל לקוחות חדש וגדול מבעבר.

מיצובישי ASX החדש 2023

גם בתא הנוסעים מדובר בהעתק מדויק של הקפצ׳ור, וביחס לתא הנוסעים המוכר של ה-ASX הנוכחי, מדובר לא בקפיצת מדרגה אחת, אלא כנראה בזינוק של קומה או שתיים במראה, באיכות ובתחושה. אבזור הדגם צפוי לכלול לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה מרכזית אנכית עם צג מגע ״7 בגרסאות הבסיס או ״9.3 בגרסאות הבכירות, לצד שפע של אבזור אופציונלי ושלל מערכות בטיחות מתקדמות.

מיצובישי ASX החדש 2023

הדגם ישווק בארץ ב-2 גרסאות מנוע לבחירה: גרסה היברידית הכוללת מנוע בנזין 1.6 ליטר וצמד מנועים חשמליים המפיקים הספק משולב של 145 כ״ס, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית מרובת מצבים וסוללה של 1.3 קוט"ש, ולצידה גרסת ״מיילד הייבריד״ הכוללת מנוע טורבו הזרקה ישירה בנפח 1.3 ליטר 140 כ״ס ותיבת 7 הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים (7DCT). 

מתי בארץ?

מיצובישי ASX החדש צפוי ככל הנראה להגיע לארץ לקראת מחצית 2023, למרות שבכלמוביל מסרבים להגיב וטוענים שלא ידוע מועד שיווק בישראל, אך הדגם אינו יחליף את הדגם המוכר שמשווק כאן בתקינה אמריקאית, אלא ישווק לצידו וירחיב קלות את היצע הדגמים המצומצם של היצרן. לגבי מחיר עדיין מוקדם לדבר כמובן, אך בהתחשב בכך שאנו מכירים את מחיר האח התאום מבית רנו, מעניין יהיה לראות בכמה יבחר היבואן לתמחר את הרכב.

 

עוד מחדשות רכב