סובארו B4 החדשה בישראל

חברת יפנאוטו, השיקה הבוקר את ה B4 החדשה בישראל, לפני אירופה ואפילו לפני הצגתה הרשמית בפרנקפורט. בצעד נדיר למדי בשוק הרכב הישראלי, זכתה יפנאוטו , יבואנית סובארו, להשיק את ה B4 החדשה בארץ , עוד לפני הצגתה הרשמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה שתיפתח בעוד שבועיים. ה B4 החדשה , הנקראת גם לגאסי בחלק גדול מהשווקים ,…

ששי כהן 02 בספט, 2009

חברת יפנאוטו, השיקה הבוקר את ה B4 החדשה בישראל, לפני אירופה ואפילו לפני הצגתה הרשמית בפרנקפורט.

בצעד נדיר למדי בשוק הרכב הישראלי, זכתה יפנאוטו , יבואנית סובארו, להשיק את ה B4 החדשה בארץ , עוד לפני הצגתה הרשמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה שתיפתח בעוד שבועיים.
ה B4 החדשה , הנקראת גם לגאסי בחלק גדול מהשווקים , זוכה לעיצוב חדש ,שמרני אך מכובד ואולי אף פחות ספורטיבי מהדגם היוצא . כמקובל בתעשייה , הדגם החדש מתהדר במידות גדולות יותר , האורך הכללי צמח רק בס"מ ל 4.73 מטר, הרוחב צמח ב 5 ס"מ ל 1.78 מטר והגובה טיפס בלא פחות מ 7 ס"מ. בסיס הגלגלים גדל ב 8 ס"מ ל 2.75 מטר מכובדים האמורים לתרום לתא נוסעים מרווח .
סובארו B4 החדשה תוצע בארץ בשתי גרסאות מרכב : סדאן וסטיישן , שתיהן כמובן בעלות הנעה כפולה קבועה. המכונית תוצע עם 2 מנועי בנזין : 2.0 ליטר עם הספק של 150 כ"ס וכן עם 2.5 ליטר עם הספק של 167 כ"ס. תיבות ההילוכים יכללו גיר אוטומטי רציף או ידני 6 הילוכים. לאור המיסוי הירוק שפוגע במכוניות הדיזל , הוחלט לעת עתה לא להביא גרסת דיזל לארץ וחבל.
אבזור המכונית יכלול מעבר לחשמול המקובל, מראות צד מחוממות ומתקפלות חשמלית , מערכת שמע מקורית עם מחליף ל 6 דיסקים, מושב נהג חשמלי, בלם יד אלקטרוני ועוד. האבזור האופציונלי יכלול גם גג שמש, מושבי עור , התנעה ללא מפתח ועוד.
האבזור הבטיחותי כולל כסטנדרט 6 כריות אוויר , בקרת יציבות ומערכת HILL HOLDER לסיוע בזינוק בעלייה. ה B4 החדשה זכתה לאחרונה גם ב 5 כוכבים בריסוק במבחן של EURO NCAP.
מחירה של הסובארו B4 החדשה נקבע על 154,900 ש"ח לדגם הסדאן הבסיסי עם תיבת הילוכים אוטומטית או ידנית . מחיר גרסת ה TOP המאובזרת יותר עומד על 158,000 ש"ח. דגם ה B4 סטיישן יעלה החל מ 164,900 ש"ח והדגם עם מנוע 2.5 ליטר יעלה החל מ 179,900 ש"ח.

עוד מחדשות רכב