סובארו XV קרוסטרק זוכה למתיחת פנים לדגמי 2021

סובארו חשפה בארה"ב את ה-XV קרוסטרק המחודש לשנת 2021, הכולל עדכונים קלים לעיצוב, מנוע 182 כ"ס שיצטרף למבחר המנועים ורמת גימור "ספורט" חדשה.

ששי כהן 10 ביונ, 2020
סובארו XV קרוסטרק 2021

3 שנים לאחר שהושק הדור השני של סובארו XV קרוסטרק, חשפה אמש בארה"ב סובארו את הדגם המחודש לשנת 2021, שעבר מתיחת פנים קלה של אמצע החיים, ועיקרה מנוע 2.5 ליטר שיצטרף למבחר הדגמים ויציע ביצועים טובים יותר.


בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, זוכה הדגם לעדכונים קלים בחזית, הכוללים גריל בעיצוב חדש, פגוש קרבי יותר למראה ועדכון ליחידות התאורה. בצידי הרכב נמצא גם חישוקי גלגלים קלים בעיצוב חדש, אופציה לחישוקי "18, קשתות גלגלים בעיצוב חדש וחישוקי "17 בעיצוב ספורטיבי לגרסת הספורט החדשה שמצטרפת לראשונה למבחר רמות הגימור.

סובארו XV קרוסטרק 2021

החדשה העיקרית נמצאת מתחת למכסה המנוע, שם יצויד הדגם לראשונה במנוע ה-4 צילינדרים בוקסר בנפח 2.5 ליטר המוכר של היצרן (המשרת גם את הפורסטר החדש), המפיק 182 כ"ס (ומומנט מרבי של 24.3 קג"מ) תוספת של 30 כ"ס לעומת מנוע ה-2.0 ליטר הבכיר עד כה של הדגם. למנוע החדש משודכת תיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם חלוקה ל-8 הילוכים, וצריכת הדלק של הרכב עומדת על 12.3 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. נתונים הביצועים לא נחשפים לעת עתה, אך סביר שהדגם יציע תאוצה ל-100 קמ"ש סביב ה-9 שניות. בדומה לשאר דגמי הפנאי של היצרן שמכוונים מסורתית לשטח, גם כאן ההנעה כמובן 4X4 ואין אפשרות להנעה קדמית בלבד. גרסת ה-"ספורט" החדשה תזכה גם למערכת X-MODE משופרת עם מצבי שטח חדשים לשלג ובוץ.

בתוך תא הנוסעים מדובר באותו XV קרוסטרק מוכר שזוכה לעדכונים קוסמטים קלים בלבד.

סובארו XV קרוסטרק המחודש צפוי להגיע לארץ במהלך שנה הבאה.




עוד מחדשות רכב