סיאט לאון החדשה 2013

הדור השלישי של הלאון , מבטיח להיות " מחובר " יותר לנהג , חסכוני יותר בדלק , ויציע שיפור כולל באיכות. סיאט מפרסמת נתונים רשמיים ראשונים של הלאון החדשה , לקראת הצגתה בתערוכת פאריס הקרובה .  הדור השלישי של הלאון , המשפחתית הקומפקטית של החברה הספרדית , מציג עיצוב מעט יותר ספורטיבי מקודמו ומיישר קו…

ששי כהן 16 ביול, 2012
סיאט לאון החדשה 2013

הדור השלישי של הלאון , מבטיח להיות " מחובר " יותר לנהג , חסכוני יותר בדלק , ויציע שיפור כולל באיכות.

סיאט מפרסמת נתונים רשמיים ראשונים של הלאון החדשה , לקראת הצגתה בתערוכת פאריס הקרובה .  הדור השלישי של הלאון , המשפחתית הקומפקטית של החברה הספרדית , מציג עיצוב מעט יותר ספורטיבי מקודמו ומיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של סיאט ובראשה האיביזה החדשה, ואף כולל עיטורי לד בכל הגרסאות לפנסי החזית .
למרות צמצום של 6 ס"מ במימד האורך ל – 4.26 מטר , אמורה הלאון החדשה להיות מרווחת יותר לנוסעים בזכות הגדלת בסיס הגלגלים ל- 265 ס"מ . בהיבט השימושי , צומח גם תא המטען לנפח מכובד של 400 ליטר.
סיאט לאון החדשה 2013

סיאט לאון החדשה 2013

בתוך תא הנוסעים , זוכה סביבת הנהג לעיצוב חדש לחלוטין , בעל אופי ספורטיבי יותר ושיפור כולל של איכות החומרים והרכבתם . בסיאט מדווחים שעיצוב הדשבורד פותח למען הנהג , האבזור שופר ואף המושבים וההגה בעלי אופי ספורטיבי.
היצע המנועים הרלוונטים לארץ יכלול את דגמי ה TSI המוכרים בנפח 1.4 ליטר ו- 1.2 ליטר בהספקים של עד 186 כ"ס , כאשר האחרון צפוי לחידושים ולגרסה בסיסית המפיקה 85 כ"ס שכנראה לא תגיע לארץ . מבחר תיבות ההילוכים יכלול תיבות ידניות 6 הילוכים ורובוטיות כפולות מצמד עם 6-7 הילוכים .
סיאט לאון החדשה תיחשף רשמית בתערוכת פאריס באוקטובר וצפויה להגיע לארץ לקראת הקיץ הבא.
סיאט לאון החדשה 2013

סיאט לאון החדשה 2013