סיטרואן C5 איירקרוס 2022 זוכה למתיחת פנים מקיפה

סיטרואן C5 איירקרוס מתעדכן בעיצוב מחודש, שדרוג של תא הנוסעים ומערכת מולטימדיה חדשה, אך צפוי להגיע לארץ רק לקראת סוף השנה.

ששי כהן 12 בינו, 2022
סיטרואן C5 איירקרוס 2022

קצת יותר מארבע שנים מאז שהוצג לראשונה סיטרואן C5 איירקרוס, ושנתיים וחצי לאחר שהחל השיווק שלו בארץ, זוכה רכב הפנאי המשפחתי של היצרן למתיחת פנים מקיפה לדגמי 2022, המשדרת אותו במראה מעט ספורטיבי יותר, תא נוסעים יוקרתי יותר ועוד.

ה-C5 המחודש זוכה לעיצוב חדש לחזית הרכב, עם יחידות תאורה ראשיו מסוג LED וחתימת תאורת יום בעיצוב מרשים, המלווה גם פסי תאורה מרשימים המחברים בין צמד יחידות התאורה הראשיות. בנוסף תמצאו את הלוגו החדש של היצרן ופגוש ספורטיבי יותר למראה המשלימים את ההופעה. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים קלים בעיצוב חדש וגם חלקה האחורי של המכונית מתעדכן בנגיעות קוסמטיות ויחידות תאורה בעיצוב חדש. התוצאה בהחלט נאה, ומצליחה לשמור על מקוריות הדגם ולא לקלקל לטעמנו.

סיטרואן C5 איירקרוס 2022

בתוך תא הנוסעים רושמת המכונית שלל עדכונים המקנים לרכב הופעה בסגנון של רכב פרימיום, עם ידית הילוכים אלקטרונית קטנה המחליפה את ידית ההילוכים המסורתית, מולטימדיה חדשה עם מסג מגע "10 בסגנון "צף" יוקרתי ועיצוב מחודש לקונסולת המכשירים המרכזית הכוללת פתחי מיזוג בעיצוב חדש ודרגל מתגים לגישה מהירה שעבר שינוי. לקוחות שהתרגלו למושבי הקומפורט הנוחים והייחודיים של היצרן, ישמחו לגלות שהם אפילו עודכנו ואמורים להיות נוחים עוד יותר מעתה. מעבר לכך, הם יכללו גם אופציה לחימום ואיוורור.

סיטרואן C5 איירקרוס 2022

מתחת למכסה המנוע, היצע המנועים נותר ללא שינוי ויכלול את מנועי הטורבו בנזין ודיזל המוכרים, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים, לצד גרסת הפלאג-אין הייבריד שמבטיחה נסיעה על חשמל עד לטווח של 55 ק"מ לפי נתוני היצרן.

מחברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, נמסר כי הדגם צפוי להגיע לארץ רק לקראת סוף השנה. 

עוד מחדשות רכב