סלון נייד: מה דעתכם על מיניוואן של וולוו ?

וולוו תחשוף בקרוב את ה- EM90 – מיניוואן חשמלי גדול ומפואר במיוחד, אשר לטענת היצרן יהיה כל-כך נוח לכם כאילו אתם יושבים בסאלון הביתי שלכם. הדגם יצטרף אל שוק המיניוואנים החדשים ומפוארים במיוחד שמתפתח בקצב מהיר במיוחד.

ששי כהן 24 באוג, 2023
וולוו EM90

בפעם הראשונה בתולדותיה, תציג בקרוב וולוו מיניוואן גדול ומפואר במיוחד, אשר אמור לתת מענה לשוק המיניוואנים החשמליים והמפוארים שהתפתח לאחרונה בסין ולהיות מנוע צמיחה נוסף של היצרן במסגרת התחדשות היצע דגמי היצרן, שהציג לאחרונה גם את ה-EX90 וה-EX30 החשמליים. הדגם יצטרף לקטגוריית המיניוואנים החשמליים שזוכה לאחרונה לתנופה, שם מתחרים כיום פולקסווגן ID. Buzz, זיקר 009, וויה דרימר, דנזה D9 (של BYD), לקסוס LM, מרצדס EQV ואחרים.


הדגם החדש העונה לשם EM90, ככל הנראה יחלוק את אותה פלטפורמה של ה-EX90 החדש, אשר עליה פותח מרכב של מיניוואן גדול ומרווח שיהווה לטענת וולוו סלון נוסף בבית שלכם המעוצב כמיטב העיצוב היוקרתי הסקנדינבי. בחברה לא מספקים לעת עתה כלל נתונים טכניים, ומסתפקים בהצהרה שלא מדובר בעוד מיניוואן שיוביל אתכם מ-א׳ ל-ב׳, אלא בחדר נוסף בחיים שלכם שיאפשר לכם לנוע, לנוח, לאהוב, ליצור ולעבוד בצורה המפנקת ביותר.

בהסתמך על כך שהדגם החדש אמור להיות גם אח חורג של zeeker 009, אז סביר להניח שמידות הרכב ינועו סביב ה-5.2 מטרים לאורך, 2.02 מטר לרוחב, 1.85 מטר גובה ובסיס גלגלים של 320 ס״מ, מה שאמור לספק תא נוסעים מרווח במיוחד, שיכלול גם גרסת 6 מושבי קפטיין מפוארים. הדגם צפוי לכלול גם מנועים חשמליים שיפיקו הספק גבוה וביצועים נמרצים, לצד סוללות בקיבולת מוערכת של 116 או 140 קוט״ש שיפיקו טווח נסיעה גבוה במיוחד, כאשר כל זה ארוז ברמת אבזור גבוהה ורמת בטיחות ללא פשרות המאפיינת את היצרן.

וולוו EM90 תיחשף רשמית ב-12 בנובמבר 2023 ובאותו יום יחל כבר השיווק רשמית בסין, ומיד לאחר מכן בשווקים נוספים, בדרך להגעתו לחלקים נרחבים ברחבי העולם.

 

עוד מחדשות רכב