מצמצמת פער מדגמי היוקרה: נחשפה יונדאי סונטה 2023 החדשה

יונדאי תחשוף השבוע את הסונטה החדשה בתערוכת סיאול, לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה המאפיינת בד"כ מעבר לדור חדש. העיצוב ספורטיבי יותר, תא הנוסעים מטשטש את הפער מדגמי יוקרה ויש גם הבטחה לחווית נהיגה מהנה יותר.

ששי כהן 28 במרץ, 2023
יונדאי סונטה 2023 החדשה

קרוב ל-4 שנים לאחר שנחשף הדור הנוכחי והשמיני של יונדאי סונטה, מכונית המנהלים הפופולרית בישראל בשנים האחרונות, חושפת יונדאי מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים, הכוללת שינויים משמעותיים שבד"כ מאפיינים מעבר לדור חדש.


הסונטה החדשה זוכה לעיצוב חיצוני ספורטיבי יותר, הכולל חזית מחודשת לרכב המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של היצרם, אותה ראינו גם באלנטרה והקונה החדשים, עם פס תאורת LED הנמתח לרוחב הסבכה הקדמית, גריל ופגוש בעיצוב חדש, וכך גם מכסה המנוע והכנפיים הקדמיות. בצידי הרכב פוגשים שדרוגים קוסמטיים שונים וחישוקי גלגלים בעיצוב חדש, וגם חלקה האחורי של המכונית זכה לעיצוב חדש. לצידן של הגרסאות הרגילות, תוצע גם גרסת "N ליין" ספורטיבית עוד יותר במראה החיצוני והפנימי.

יונדאי סונטה 2023 החדשה

גם בתא הנוסעים רושמת הסונטה המחודשת שינוי קיצוני, עם עיצוב חדש לחלוטין לסביבת הנהג והנוסעים, ולראשונה לוח מחוונים דיגיטלי המתחבר למערכת המולטימדיה ויוצר מופע טכנולוגי מרשים מול פני הנהג. אל אלו מצטרפים שילובי צבעים חדשים, איכות חומרים והרכבה גבוהים יותר, ובכלל נדמה שהדגם מטשטש עוד יותר את הגבול בין רכב עממי לרכב יוקרה.

יונדאי סונטה 2023 החדשה

בשלב הנוכחי מפרסמת יונדאי רק פרטים ראשונים על העיצוב החיצוני והפנימי, אך עם הבטחה לשדרוג החיסכון בדלק והידידותיות לסביבה, אשר יהיו משולבים בדגם החדש גם בביצועים נמרצים יותר וחווית נהיגה מהנה יותר. פרטים טכניים אודות יחידות הכח והביצועים יפורסמו במהלך השבוע.

יונדאי סונטה 2023 החדשה

יונדאי סונטה החדשה 2023 תיחשף רשמית בתערוכת הרכב של סיאול בקוריאה שתיפתח ביום חמישי הקרוב (30/3).

עוד מחדשות רכב