ספורט סדאן בעיצוב רטרו: אורה 07 בדרך לארץ

אורה 07 תצטרף בקרוב לקטגוריית הספורט סדאן החשמליות, עם עיצוב דמוי קופה בסגנון רטרו, שתי גרסאות טווח ואבזור עשיר. במקביל, משנה גרייט וול מוטורס את שמה של הפאנקי קאט שתיקרא מעתה אורה 03.

ששי כהן 29 בינו, 2024
אורה 07

שנה בדיוק לאחר שהחל שיווקו בארץ של מותג הרכב החשמלי הסיני ORA, מבית גרייט וול מוטורס, מודיעה כלמוביל היבואנית על כוונותיה להרחיב את היצע דגמי המותג ולהתחיל בקרוב בשיווקה של אורה 07, שתצטרף לקטגוריית הפרמיום טק שכוללת דגמים כמו טסלה מודל 3, יונדאי איוניק 6, אקספנג P7 ו-BYD סיל שתושק בקרוב.


במקביל, מעדכנת כלמוביל כי היצרן יוצא במהלך מיתוג עולמי בוא הוא משנה את שמות הדגמים המשווקים של מותג ORA. מעתה ליין הדגמים יקבל שמות של מספרים כשדגם האורה פאנקי קאט יקרא מעתה ORA 03. הממדים של הרכב גדולים עם אורך של 4.87 מטר ורוחב של 1.86 מטר, כאשר בסיס הגלגלים נמתח על 287 ס"מ ואמור לספק תא נוסעים מרווח למדי לחמישה נוסעים.
אורה 07

האורה 07 ששיווקו צפוי להתחיל בארץ ברבעון הראשון של השנה, הינו דגם סדאן חשמלי, ספורט קופה בעיצוב רטרו מרהיב, כאשר העיצוב החיצוני מדגיש את הרוח הספורטיבית של הרכב עם יחידות תאורה עגולות, דלתות ללא מסגרת, גג שמש פנורמי כיפתי וספוילר אחורי חשמלי אדפטיבי. החלק האחורי מעוגל עם פנסים אחוריים אליפטיים שמוסיפים לאווירת הרטרו.

אורה 07

גם בתא הנוסעים מציע ה-07 סביבת נהג מקורית השונה מהמקובל כיום בקטגוריה, עם לוח שעונים דיגיטלי שמחולק ל-3 שעונים עגולים בסגנון רטרו ספורטיבי, עיצוב יוקרתי לסביבת הנהג והנוסעים ואבזור עשיר שיוצע ברכב כסטנדרט, לרבות מערכת בידור עם מסך מגע בגודל 12.3 אינץ' ומתחת כפתורי פיקוד שימושיים וחוגות עבור בקרות האקלים בסגנון מכוניות יוקרה. מפרט הבטיחות כולל מערכת הסיוע החכמה לנהיגה ORA Pilot 3.0 עם 28 סנסורים ומערכות בלימה שונות, עם סיוע לבטיחות הולכי רגל וסיוע לבטיחות רוכבי אופניים, אזהרת תנועה חוצה לאחור וחניה אוטומטית.

הדגם ישווק בשלב הראשון בארץ בגרסת הנעה אחורית הכוללת מנוע חשמלי המפיק 204 כ"ס ו-2 גרסאות טווח לבחירה: 440 או 570 ק"מ לבחירה.

עוד מחדשות רכב