עד 43 ק"מ לליטר: יגואר F-PACE פלאג-אין בישראל

חברת המזרח מתחילה בשיווק יגואר F-PACE גם בגרסת ה-PHEV המפיקה 404 כ"ס ומציעה ביצועים ספורטיביים לצד אפשרות לנהוג על חשמל בלבד עד 53 ק"מ. המחיר יחל מ-542,000 ₪

ששי כהן 25 באפר, 2022
יגואר F-PACE פלאג-אין

חברת המזרח לשיווק מכוניות, מתחילה בשיווק דגמי יגואר F-PACE לשנת 2022, לאחר שעברו מתיחת פנים מקיפה, ומציעים חידוש משמעותי במשפחת הדגמים עם הצטרפותה של גרסת PHEV (פלאג-אין הייבריד) להיצע, המבטיחה ביצועים חמים המשולבים בצריכת דלק נמוכה במיוחד ואופציה לנהוג על חשמל בלבד לטווח עד 53 ק"מ.


ה-F-PACE המחודש כולל עיצוב חיצוני מעודכן, עם גריל קדמי ומכסה מנוע חדשים, יחד עם שינויים נוספים המשדרגים את המראה החיצוני, לרבות תאורת לד חדשה ועוד. בתוך תא הנוסעים החידושים הם משמעותיים יותר וכוללים דש-בורד ודיפוני דלתות חדשים, ידית ההילוכים חדשה מסוג Shift by wire ובעזרת תכנון ארגונומי חדש שופרה נוחות התפעול וההנאה בשימוש. מעל ידית ההילוכים נמצא מסך צף בגודל 11.4 אינטש, אשר מארח את מערכת ההפעלה Pivi Pro החדשה של יגואר. Pivi Pro מציעה ממשק משתמש הנהוג בעולם המובייל ומציגה מידע עשיר על בידור, ניווט, בקרת אקלים ותפעול מערכות הנוחות השונות.

בסעיף האבזור יוצע הרכב עם ריפוד עור ברמה גבוהה, גג פנורמי נפתח ומערכת שמע של יצרן הפרימיום Meridian בהספק של 400W, לצד הבטחה לחוויית נסיעה שקטה במיוחד. הדגם החדש מצויד במערכת אקטיבית לנטרול רעשי הדרך (ANC), אשר מנטרת את רעשי הסביבה על ידי מערך של מיקרופונים ומייצרת גלי קול בתדר שמנטרל ומפחית את רעשי הסביבה ומייצר חוויית נסיעה שקטה ונעימה. מערכת נטרול הרעשים היא תוצר של פיתוח טכנולוגי של חברת סילנטיום הישראלית.

יגואר F-PACE פלאג-אין

היצע הדגמים בארץ:

לצידה של גרסת הבנזין המוכרת המצוידת במנוע טורבו 2.0 ליטרים המפיק 250 כ"ס, תוצע כאמור לראשונה גרסת פלאג-אין היברידית, המשלבת בין מנוע Ingenium טורבו בנזין לבין מנוע חשמלי על מנת להציע הספק משולב של 404 כוחות סוס ומומנט משולב של 65.3 קג"מ המאפשרים ביצועים מרשימים עם 5.3 ש' מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית 240 קמ"ש. יחד עם אפשרות לנהוג באופן חשמלי מלא לטווח עד 53 ק"מ, מתקבלת צריכת דלק משולבת לפי נתוני היצרן של עד 43 ק"מ לליטר בממוצע, ההופכים אותו לרכב חסכוני וידידותי במיוחד לסביבה. 

חובבי הנהיגה ייהנו משימוש במצבי הנהיגה השונים שמאפשרת מערכת הניהול Jaguar Drive Control, ובמערכת הנעה מתקדמת, אשר מעדיפה העברת כח לגלגלים האחוריים לטובת התנהגות ספורטיבית והנעה לכל הגלגלים בעת הצורך. על בטיחות הנוסעים שומרות מערכות בטיחות מתקדמות, ביניהן בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת "שטח מת" ועוד.

לדברי ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת המזרח לשיווק מכוניות: "יגואר הייתה הראשונה להציג רכב פנאי-יוקרה חשמלי, והיא ממשיכה להגשים את אסטרטגיית "Reimagine" בדרך להפוך למותג כל-חשמלי. ה-F-Pace הוא הדגם המצליח ביותר של יגואר בישראל, ומציע שילוב יוצא מן הכלל בין חווית נהיגה של מכונית ספורט ושימושיות של SUV."

מחירון

מחיר יגואר F-Pace PHEV: החל מ-542,000 ₪ ברמת גימור S Plus.

מחיר יגואר F-Pace P250 (בנזין): החל מ-493,000 ₪ ברמת גימור S Plus.

עוד מחדשות רכב