עיצוב רכב אישי באמצעות מדבקות קרבון של 3M

חברת 3M החלה לשווק בארץ את מדבקות הקרבון האיכותיות , בעזרתן ניתן לעצב חלקים מסויימים ברכב בסגנון ספורטיבי ובעלויות נמוכות. מה דעתכם על נגיעות עיצוב ספורטיביות לרכב שלכם ? חברת 3M , החלה לשווק את מדבקות ה- DI NOC CARBON , אשר מדמות סיבי פחם ובעזרתן ניתן לצפות חלקים נבחרים ברכב , לצורך הענקת מראה…

ששי כהן 25 באפר, 2010

חברת 3M החלה לשווק בארץ את מדבקות הקרבון האיכותיות , בעזרתן ניתן לעצב חלקים מסויימים ברכב בסגנון ספורטיבי ובעלויות נמוכות.

מה דעתכם על נגיעות עיצוב ספורטיביות לרכב שלכם ? חברת 3M , החלה לשווק את מדבקות ה- DI NOC CARBON , אשר מדמות סיבי פחם ובעזרתן ניתן לצפות חלקים נבחרים ברכב , לצורך הענקת מראה ספורטיבי וייחודי .
באירופה מדובר בתופעה התופסת תאוצה, בה יותר ויותר אנשים מגיעים לסדנאות הרכב על מנת לעצב את רכב חלומותיהם ולהעניק לו מראה ספורטיבי בעלויות הנמוכות משמעותית משימוש במשטחי קרבון אמיתיים.
המדבקות ניתנות ליישום על גבי מצעים ישרים ומכופפים וניתן לעטוף בהן חלקים שונים של הרכב (גג, מכסה מנוע, מראות) ואף את כולו.  3M  שילבה במדבקות גם את טכנולוגיית ה-Comply  שפותחה בחברה, המשלבת תעלות אוויר בדבק ולכן מאפשרת השמה של המדבקה בהתאמה מושלמת, ללא היווצרות בועות. בנוסף, הן עמידות בפני מים,לכלוך שחיקה ועובש.
ציפוי חלקים ברכב במדבקות הקרבון החדשות , יכול בשימוש לא מופרז להעניק לרכב נגיעות ספורטיביות ולשדרג את המראה בעלות נמוכה ואף להסתיר לפעמים גם משטחים שהצבע נפגע בהם או שהם עברו שריטות היקרות לתיקון. מצד שני , כמו בכל דבר , שימוש מופרז במדבקות , עלול לגרום למראה מגוחך ומתאמץ מדי אשר בסופו של דבר גורם להיפך. לצד חובבי הרכב המושבעים שוודאי ימצאו עניין במדבקות, יוכלו לדעתי גם רוכבי הדו גלגלי למצוא  עניין במדבקות החדשות , אשר ככל הנראה יוכלו להסתיר על הדרך גם שפשופים כואבים לכלים מהחלקות.
היכן ניתן להשיג ?

1. חברת Odiva    בנתניה (איש קשר, דוד 050-6324547)

 2. חברת car designברמת גן (איש קשר, פיליפ 052-4202020)
3. חברת אפיק אביזרים באשדוד – ( איש קשר : אבי  –  054-7191516)

 מעבר לכך, ניתן לרכוש את גלילים שלמים (ללא עבודה) אצל המפיץ :

 חברת "הדסק" (איש קשר, גדעון 02-6483361)

  כל מי שמתעניין מוזמן גם לפנות לעופר גריסרו מחברת  3M:  054 – 4941481

מדבקות קרבון של 3M

מדבקות קרבון של 3M

עוד מחדשות רכב