עם טווח משופר: DS3 קרוסבק המחודשת בישראל

שנתיים וחצי לאחר שנחתה בארץ DS3 קרוסבק E-TENSE , החשמלית הראשונה של מותג היוקרה הצרפתי, החלה היבואנית בשיווק הגרסה המחודשת ל-2023, הכוללת ביצועים משודרגים והגדלת טווח הנסיעה עד ל-395 ק"מ. המחיר נקבע על 215 אלף שקל.

ששי כהן 21 בספט, 2023
DS3 קרוסבק 2023

קבוצת לובינסקי יבואנית DS, מודיעה על התחלת שיווקו של DS3 קרוסבק המחודש בישראל, רכב הפנאי הקטן בהיצע דגמי היצרן, שיוצע כאן בגרסת ה-E-TENSE החשמלית שזוכה להיות הרכב הראשון מבין מותגי החברה שזוכה ליחידת ההנעה החשמלית החדשה והמשופרת של היצרן.


במסגרת החידושים, העיצוב החיצוני לוטש קלות בדגם המחודש, אך עדיין מציע הופעה הדורשת עיכול נוסף, עם מרכב לא ממש שגרתי מהסוג של או שאוהבים או שלא. במסגרת השינויים, נמצא גריל רחב ומודגש יותר, אליו נוספו כנפי DS אשר מחברות את יחידות התאורה אל הגריל וכמובן, יחידות התאורה עצמן בעיצוב חד יותר, הודות לשימוש בטכנולוגיית המטריקס LED המתקדמת. בנוסף לכך, עודכנו גם יחידות ה-DRL שבצדי הפגוש לצורה זורמת ואווירודינמית יותר. פרופיל הרכב שומר על עיצובו הכללי ובו גם על סנפיר הכריש בקורת הגג המרכזית, אך ניתן להבחין בחישוקים שעוצבו מחדש ומאחור נעשו מספר עדכונים ליחידות התאורה, סף דלת תא המטען והכיתוב DS AUTOMOBILE.

גם בתא הנוסעים השינויים קלים למדי ואל עיצוב תא הנוסעים היוקרתי המדופן בחומרים איכותיים מהמקובל, נוספו תנוחת ישיבה משופרת באמצעות שימוש בגלגל הגה חדש ואשר עליו מוקמו מתגי התפעול באופן נוח יותר לשימוש. במרכז הדשבורד ישנו מסך חדש ואיכותי יותר למערכת המולטימדיה בגודל 10.3 אינץ' והוא כולל כעת גם את ממשק ה-DS IRIS SYSTEM.

DS3 קרוסבק 2023

החדשה העיקרית בדגם המחודש מגיעה מסיף יחידת הכח החדשה, הכוללת מנוע חשמלי חדש לגמרי אשר עושה שימוש ב-6 קטבים במקום 8 עד כה לשם שיפור בניצול האנרגיה והפחתת התנגדות. הספקו של זה עלה לכדי 156 כ"ס, תוספת של 20 כ"ס לעומת המנוע החשמלי הקודם וכן 26.5 קג"מ. זמן ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש עומד על 9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 150 קמ"ש. גם סוללת הרכב עודכנה עם קיבולת של 54 קוט"ש, המהווה עליה של 4 קוט"ש בזכותו שופר טווח הנסיעה לכדי 395 ק"מ בין טעינות בהתאם לתקן WLTP. טעינת הסוללה תתבצע באמצעות מטען 11 קוט"ש לטעינה בעמדה ביתית תלת-פאזית וכן בהספק של 100 קוט"ש בזרם ישיר (DC) בעמדה מהירה (מ-0% ל-80% תוך 30 דקות).

הדגם ישווק בארץ ברמת אבזור יחידה וגבוהה – Rivoli הכוללת: מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10.3 אינץ', קישוריות אלחוטית ל-Android Auto ו-Apple Carplay, טעינה אלחוטית, 2 שקעי USB, לוח מחוונים דיגיטלי 7 אינץ' עם תצוגות מתחלפות, תצוגה עילית, 3 מצבי נהיגה, כניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, בקרת אקלים מתקדמת, מושבים קדמיים מחוממים, שמשה קדמית אקוסטית, חישוקי 18 אינץ', חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמות חניה קדמית ואחורית המדמות מבט על ווירטואלי, פנסי DS MATRIX LED VISION, ממשק מלא עם אפליקציית MY DS, גג שחור (כאופציה) ועוד. אבזור הבטיחות כולל את מרבית מערכות הבטיחות המתקדמות הקיימות כיום בשוק, לצד 8 כריות אוויר. 

מחיר DS3 קרוסבק חשמלית נקבע על 215,000 שקל

עוד מחדשות רכב