"עם מצב תינוק": יונדאי טוסון המחודש בדרך לארץ

רכב הפנאי הפופולרי של יונדאי זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, הכוללת עיצוב חיצוני שעודכן קלות, תא נוסעים חדש, שדרוג יחידות הכח ההיברידיות וחידושים כמו "מצב תינוק" המסייע לנהיגה שלווה יותר כאשר נוסעים ברכב תינוקות או בעלי חיים. בישראל, עוד השנה.

ששי כהן 31 במרץ, 2024
יונדאי טוסון 2024

זמן קצר לאחר שנחשפה בפרטים ראשונים וקצת יותר מ-3 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי (והרביעי) של יונדאי טוסון, חשפה רשמית יונדאי את הדגם המחודש בתערוכת הרכב של ניו-יורק, הכולל מתיחת פנים של אמצע החיים לדגם הפופולרי ביותר של יונדאי בעולם, אשר זוכה גם להצלחה מרשימה בישראל (אשתקד במקום השמיני בטבלת המסירות לפי דגמים, עם 5,929 מסירות).


בכל הנוגע להופעה החיצונית, מסתפקת יונדאי בליטוש קליל של המראה, עם נגיעות קוסמטיות לחזית הרכב, עיצוב מחודש לתאורת ה-LED ליום, פגוש מעט יותר דינמי למראה ועיצוב מעודכן לגריל. בצידי הרכב יוצעו חישוקי גלגלים בעיצוב חדש וגם חלקה האחורי של המכונית זכה לפגוש מעט יותר ספורטיבי למראה. בחו"ל תוצע המכונית גם בגרסת עיצוב N Line לדגם ההיברידי הכוללת חבילת עיצוב ספורטיבית.

יונדאי טוסון 2024

תא הנוסעים מציג שדרוג כבר שדרוג משמעותי מול הדגם הנוכחי, עם סביבת נהג ונוסעים חדשה באווירה טכנולוגית יותר, לצד שדרוג מפרט האבזור והשימושיות בתא הנוסעים. לוח השעונים הדיגיטלי "12.3 ומסך המולטימדיה"12.3 חברו ליחידה אחת בדגם החדש, קונסולת המכשירים המרכזית עוצבה מחדש, ידית ההילוכים עברה למיקום נוח ויעילה יותר מאחורי ההגה ומפנה מקום יקר בין המושבים הקדמיים אשר הופנה לעיצוב מחדש והגדלת פתרונות האחסון, ואל אלו מצטרפים גלגל הגה בעיצוב חדש, קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, ריפודי מושבים חדשים, ונגיעות קוסמטיות רבות.

ביונדאי יציעו לראשונה גם מצבי נהיגה חדשים: "מצב תינוק" המסייע לנהג להפחית את חדות ההאצה הראשונית, מחליק את כניסות הנהג לתחושת האצה עדינה יותר לנוסעים ומסייע לנהיגה שלווה יותר העוזרת להפחית הפרעות פוטנציאליות שעלולות להפריע לתינוקות או חיות מחמד, לצד מצב נהיגה חדש: "Green Zone" המייעל את מצב הנהיגה החשמלי (בגרסת הפלאג-אין) ושומר טווח נסיעה חשמלי לשימוש באזורים עירוניים, במידה ובמסלול הניווט מופיע אזור בו מותר רק לרכבים חשמליים לנסוע מטעמי זיהום אוויר.

יונדאי טוסון 2024

ברשימת האופציות תוכלו לרכוש התנעה באמצעות זיהוי טביעת אצבע, מפתח דיגיטלי המאפשר כניסה לרכב דרך אפליקציה טלפונית, תצוגה עילית "12 המציגה מידע שימושי לצד תצוגת ניווט ועוד. בסעיף הבטיחות, שודרג הרכב במצלמת פנים המזהה את עייפות הנהג או הסחות דעת בנהיגה ורדאר המסייע למניעת שכחת נוסע במושב האחורי.

יונדאי טוסון 2024

הדגם ימשיך להגיע לארץ עם גרסאות הבנזין המוכרות: 2.0 ליטר אטמוספרי 156 כ"ס עם תיבה אוטומטית 6 הילוכים פלנטרית ו-1.6 ליטר טורבו 180 כ"ס המשודך לתיבת 7 הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים. שינוי ביחידות הכח יוצע בגרסאות ההיברידיות (שלא שווקו בישראל ביבוא רשמי), כאשר הגרסה ההיברידית הרגילה זוכה להספק של 235 קמ"ש וגרסת הפלאג-אין להספק שצמח ל-271 כ"ס, לצד טווח נסיעה חשמלי שעלה ליותר מ-50 ק"מ לפי נתוני היצרן.

יונדאי טוסון המחודש צפוי להגיע לארץ כבר ברבעון השלישי של השנה ולעת עתה לא ידוע אם היבואן יחל גם בשיווק הגרסאות ההיברידיות והידידותיות לסביבה של הדגם לראשונה בישראל.

עוד מחדשות רכב