זמן קצר לאחר שהושק בחו"ל, מודיעה חברת צ'מפיון מוטורס על התחלת שיווקו של פולקסווגן אמארוק 2023, דור שני לטנדר של היצרן ואח חורג לפורד ריינג'ר המבטיח שדרוג משמעותי של הנוחות, הבטיחות ויכולות השטח.
האמארוק החדש מציע עיצוב חיצוני המשלב אלגנטיות ואגרסיביות, חזית הכוללת שני פסי רוחב המתחברים ליחידות התאורה ויישור קו עם שפת העיצוב הנוכחית של פולקסווגן. בנוסף, תמצאו מעתה וו גרירה מקורי נשלף וקשת העמסה אלגנטית, אמבטיה ומדרכי צד מקוריים החותמים את המראה העוצמתי. האבזור החיצוני כולל כסטנדרט פנסי IQ.LED קדמיים, פנסי ערפל LED קדמיים, פנסי LED אחוריים, חלונות כהים מאחור ומיגון תחתון מקורי למנוע, לתיבת ההילוכים ולמיכל הדלק. בנוסף מוצעים כסטנדרט חישוקי סגסוגת 18" ברמת הכניסה ו-20" עבור רמת הגימור אוונטורה היוקרתית, הכוללת בנוסף ידיות ובתי מראות כרום.
האמארוק החדש גם מרווח יותר עם אורך של 5.36 מטר, בסיס גלגלים ארוך ב- 17 ס"מ מהדור היוצא העומד כעת על 327 ס"מ ומאפשר חלל מרווח גם לנוסעי המושב האחורי לצד רוחב של 1.91 מטר. כושר הגרירה עומד על 3.5 טון עם בלמים, ו-750 ק"ג בלעדיהם. כושר ההעמסה נע בין 885 ק"ג ל-1.125 טון. אורכו של הארגז 165 ס"מ, רוחבו 158 ס"מ, וגובהו 52.5 ס"מ.
מתחת למכסה המנוע מצויד הרכב במנוע V6 טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטרים המפיק 240 כ"ס ומומנט מרבי של 61.2 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים, הנעה כפולה, הילוך כח ונעילת דיפרנציאל אחורי המשפרים גם את יכולותיו בשטח.
בתא הנוסעים מציע הרכב חבילת אבזור מרשימה הכוללת בין היתר מושבים קדמיים חשמליים בעלי 10 מצבי כוונון כולל חימום, מסך מולטימדיה וקוקפיט דיגיטלי, שניהם 12", בקרת אקלים מפוצלת ל-2 אזורים, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי והגה מצופה עור. ברמת הכניסה Style ריפוד המושבים הוא עור הפוך Artvelour, וברמת הגימור אוונטורה עור Savona, כאשר באחרונה גם מערכת שמע Harman Kardon עם 10 רמקולים.
אבזור הבטיחות שודרג וכולל ניטור מרחק מלפנים כולל זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו גלגלי ובלימה אוטומטית, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב, מערכת זיהוי כלי רכב בשטח מת עם בלימה אוטומטית לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, 9 כריות אוויר עם אפשרות ניתוק כרית האוויר לנוסע, שליטה באורות גבוהים, ומערכת סיוע לחניה הכוללת מצלמת 360 וחיישנים מקוריים.
מחיר פולקסווגן אמארוק 2023 החדש מתייקר בשיעור חד ונקבע על 360,000 שקל לגרסת הכניסה ו-400,000 שקלים לרמת הגימור הגבוהה, מה שסביר להניח יהפוך אותו לנדיר למדי על הכביש.