פורד אדג' 2019 החדש בישראל – החל מ-255,000 ₪

פורד אדג' 2019 נוחת בישראל לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב מעודכן, מנועי טורבו, תיבה אוטומטית 8 הילוכים וגרסת ST ספורטיבית ושרירית שמצטרפת לראשונה להיצע בישראל.

ששי כהן 02 ביונ, 2019
פורד אדג' 2019 החדש

חברת דלק מוטורס מודיעה על התחלת שיווק פורד אדג' החדש בישראל, עם עיצוב מחודש, מנוע טורבו 2.0 ליטרים חסכוני יותר בדלק, אבזור עשיר מבעבר וחבילת בטיחות מקורית משודרגת עם יכולות סמי אוטונומיות. לצידם של הדגמים הרגילים, מתחיל שיווקו גם של האדג' ST הספורטיבי, שפותח בשיתוף חטיבת המירוצים של פורד.


במסגרת מתיחת הפנים המקיפה לדגם, זוכה האדג' לחזית חדשה וספורטיבית יותר למראה, הכוללת פנסי חזית חדשים בטכנולוגיית LED, עיצוב חדש לבתי פנסי הערפל בשילוב פנסי LED ועיצוב מחודש לשבכה הקדמית של הרכב, למכסה המנוע ולפגוש. בחלקה האחורי של המכונית, זוכה האדג' לפנסים אחוריים בעיצוב מחודש, פס כרום בשילוב גימור שחור מבריק המחבר בין הפנסים למראה יוקרתי יותר ומיגון תחתון בולט לטובת מראה גבוה יותר. בצידי הרכב תמצאו גם חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש ובגדלים 18-20 אינץ'.

בתוך תא הנוסעים רושם הדגם המחודש סביבת נהג ונוסעים מעודכנת, הכוללת מעתה גם משטח טעינה אלחוטית לסמארטפון ואת מקומה של ידית תיבת ההילוכים הישן מחליפה חוגה חדשנית ומודרנית למראה. על מנת לשדרג את חוויות הפרמיום ברכב, יצרה פורד שיתוף פעולה עם מותג  היוקרה Bang&Olufsen מבית Harman Kardon אשר מספק מערכת שמע ייחודית לדגם עם 12 רמקולים ועוצמה של 800 ואט.
פורד אדג' 2019 החדש
כחלק מהמאמץ לצמצם את צריכת הדלק, זוכה האדג' החדש לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ומערכת Start&Stop לחיסכון בדלק. בנוסף, זנחה פורד את מנוע ה3.5L V6 האטמוספרי ששירת את הדגם הקודם, ועברה לליין מנועים הכולל אך ורק את מנועי הטורבו –EcoBoost שלה, כאשר הדגם מצויד כסטנדרט במנוע 2.0 ליטר 4 צילינדרים, שעבר עדכון ושיפור. הספק המנוע עלה ל- 248 כ"ס והמומנט- 39.7 קג"מ. יחידה זו מאיצה את הדגם ב- 8.2 שניות מ-0 ל- 100 וצריכת הדלק שופרה אף היא ועומדת על 10.6 ק"מ לליטר בממוצע (נתוני יצרן).

בסעיף הבטיחות רושם הדגם לראשונה את חבילת ה-Co-Pilot360, המשלבת טכנולוגיה לנהיגה סמי-אוטונומית, עם מערכת בקרת שיוט מסתגלת הכוללת שמירת מרחקעצירה מלאה וזינוק מעמידה, תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב ושמירת הרכב במרכז הנתיב  ומערכת Evasive Steering Assist המסייעת אקטיבית בפעולת הגה נכונה, לצורך ביצוע התחמקות ממכשול והימנעות מפני התנגשות, המצטרפים להתרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, החלפת אורות אוטומטית, התרעת שטח מת במראות הצד ועוד.

בנוסף, FORD מציידת את ה –EDGE במערכת Post Collison Assist אשר בולמת את הרכב בצורה עצמאית בכדי להפחית את הסיכוי לתאונה משנית. במידה והרכב זיהה שהיה מעורב בתאונה, יבלום את עצמו באופן מתון עד לעצירה מוחלטת.

פורד אדג' ST

פורד אדג' ST !!!

לראשונה בהיצע משפחת האדג' בארץ, מתחיל שיווקו גם של האדג' ST השרירי, שפותח בשיתוף סדנת המירוצים של פורד (Ford Performance) המצויד במנוע בנזין V6 בנפח 2.7 ליטר, המפיק 330 כ"ס ומומנט מירבי של 54.5 קג"מ, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות. אבזור הדגם כולל מתלים ספורטיביים, כיול ספורטיבי יותר למערכת ההיגוי, הנעה כפולה עם העברת כח גדולה יותר לגלגלים האחוריים, מערכת בלמים ספורטיבית, מושבי ספורט ועוד. מחיר הדגם תחרותי ונקבע על 320,000 שקל. 

מבחר הדגמים:

 2.0L FWD SEL PLUS

דגם ה-SEL PLUS מהווה חבילה אטרקטיבית, חזקה, בטיחותית ומאובזרת, כבר בדגם הכניסה וכולל: מערך הבטיחות FORD Co-Pilot360 Protect חישוקי סגסוגת "18; 8 כריות אוויר; פנסי חזית, תאורת יום ותאורה אחורית LED, חלון שמש פנוראמי; מושבים חשמליים ומחוממים עם ריפודי  ACTIVE Xהחדשים של פורד בשתי אופציות: בז' או שחור; כניסה לרכב ללא מפתח ופתיחת דלת תא מטען חשמלית (עם הרגל); משטח טעינה אלחוטית לטלפון הסלולארי; מולטימדיה "8 עם מערכת Apple CarPlay ו-9 רמקולים משודרגים; חיישני רוורס ומצלמה אחורית; חיישני אורות וגשם; התנעה מרחוק וכד'.

מחיר גרסת ה-SEL Plus עומד על 255,000 ₪, כ-10,000 ש"ח פחות מגרסת הכניסה של הדגם הקודם (SEL), ולמרות השדרוג באבזור.

פורד אדג' 2019 החדש

Titanium

ה- Titanium כולל את כל האבזור ב-SEL Plus ובנוסף:FORD Co-Pilot 360 Assist Plus ; חישוקי סגסוגת "19; ריפודי עור מלא בגוון שחור/לבן קרמי; מושבי ספורט בעל מבנה ייחודי; כוונון הגה חשמלי; מערכת שמע של חברת B&O מבית Harman Kardon, בעלת 12 רמקולים; זיכרונות למושב הנהג; תאורת אווירה בשילוב מגוון צבעים; כוונון חשמלי לגלגל ההגה; גימורי עור ותפרים בדלתות.

מחיר גרסת ה-Titanium עומד על 275,000 ₪, כ-20,000 ש"ח פחות מגרסת הTitanium  היוצאת.

Titanium Plus

ה- Titanium Plus כולל את כל האבזור ב- Titaniumובנוסף: ריפודי עור מחורר  )שחור / לבן קרמי / קוניאק(; קירור מושבים קדמי וחימום מושבים בשורת המושבים השניה; מערך Park Assistעם חיישנים היקפיים; מצלמה קדמית ואחורית בטכנולוגיית 180 מעלות; ובנוסף חבילת עיצוב ייחודית Elite Package חיצונית הכוללת: חצאיות קדמיות צידיות ואחוריות בצבע המרכב, גימורי כרום בפגוש הקדמי ובצידי הרכב, וחישוקי סגסוגת "20 ייחודיים.

מחיר גרסת ה-Titanium Plus עומד על 295,000 ₪, כ-20,000 ש"ח פחות מגרסת הTitanium Plus  היוצאת.



עוד מחדשות רכב