פורד פוקוס ST בישראל – 220 אלף ש"ח

מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו המפיק 250 כ"ס וגיר ידני 6 הילוכים , נכנסת הפוקוס ST לשוק הקומפקטיות הספורטיביות המצומצם . רק חבל שהמחיר לא ממש תחרותי. חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד , מרחיבה את משפחת הפוקוס בישראל ומתחילה בשיווק גרסת הביצועים החזקה – פוקוס ST כמתחרה לגולף GTI ולרנו מגאן RS. הפוקוס ST תשווק…

ששי כהן 03 בנוב, 2012
פורד פוקוס ST

מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו המפיק 250 כ"ס וגיר ידני 6 הילוכים , נכנסת הפוקוס ST לשוק הקומפקטיות הספורטיביות המצומצם . רק חבל שהמחיר לא ממש תחרותי.

חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד , מרחיבה את משפחת הפוקוס בישראל ומתחילה בשיווק גרסת הביצועים החזקה – פוקוס ST כמתחרה לגולף GTI ולרנו מגאן RS.
הפוקוס ST תשווק בארץ בגרסת 5 דלתות האצ'בק בלבד , המצוידת במנוע טורבו 2.0 ליטר מסדרת האקובוסט המפיק 250 כ"ס ומומנט מרבי של 36.7 קג"מ ותיבה ידנית 6 הילוכים . הביצועים : 6.5 שניות ל- 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 245 קמ"ש.
אבזור הרכב כולל בקרת אקלים כפולת איזורים , בקרת שיוט, מחשב דרך, גג שמש חשמלי, מושבי ספורט משולבים עור , חישוקי "18 ספורטיביים , מערכת שמע מתקדמת של SONY ומספר שעונים נוסף במרכז הדשבורד המציגים נתונים על המנוע .
חבל רק שמחיר פורד פוקוס ST נקבע על 220,000 ש"ח , ואינו תחרותי במיוחד ואפילו יקר מהמתחרות הישירות . בדלק מוטורס הוכיחו עם השקת הדגמים הרגילים של הפוקוס שהם יודעים להיות תחרותיים והתוצאה לא איחרה להגיע כשהפוקוס זינקה לראש טבלת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל בתוך זמן קצר . בגרסת ה- ST הספורטיבית שמושקת כעת , נדמה שהיבואן בחר להביא אותה לצרכי תדמית בלבד וגם הצהרתו על כמות קטנה של רכבים שצפויה להגיע , מראה שאין לו כוונה להיות שחקן מרכזי בתחום וחבל .
פורד פוקוס ST

פורד פוקוס ST