פורד פוקוס ST Line ודגם הסדאן המשפחתי נוחתים בישראל

יבואנית פורד מרחיבה את משפחת הפוקוס החדשה ומתחילה בשיווקן גם של הגרסאות המשפחתיות, עם דגם הפוקוס האצ'בק ST LINE המפיק 182 כ"ס ומציע ניחוח ספורטיבי, ודגם הסדאן שיוצע בגרסאות בנזין או דיזל.

ששי כהן 31 במאי, 2020
פורד פוקוס ST Line

חודש לאחר שהחל שיווק פורד פוקוס אקטיב X בישראל, בדגמי קרוסאובר האצ'בק או סטיישן לבחירה, מרחיבה דלק מוטורס היבואנית את משפחת הפוקוס החדשה, ומתחילה בשיווק הגרסאות המשפחתיות הקלאסיות של הפוקוס, שיוצעו בדגמי האצ'בק ספורטיביים או בדגמי סדאן משפחתיים, ברמות גימור גבוהות ועם תג מחיר תחרותי.


הפוקוס האצ'בק המשפחתית תוצע בגרסת האצ'בק הכוללת חבילת ST Line ספורטיבית, עם מראה שונה ומחודד יותר משל דגמי הפוקוס האחרים: פגושים קדמי+אחורי ייחודיים לדגם, יציאת מפלט כפולה, חצאיות צד, ספויילר מוגדל בצבע המרכב, שבכה קדמית בעיצוב ספורטיבי, פנסי חזית, חותמת תאורה, פנסים אחוריים ופנסי ערפל מסוג LED, שמשות כהות וחישוקי סגסוגת 17 אינץ' קלים בצבע אפור כהה. הדגם ישווק עם מנוע ה-1.5 ליטר טורבו 182 כ"ס של דגמי האקטיב X, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית עם 8 הילוכים ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות, מהירות מרבית של 220 קמ"ש וצריכת דלק של 18.2 ק"מ לליטר בממוצע. ה-ST זוכה גם לכיול מתלים ספורטיבי וכיול ייחודי להיגוי – כל זה נשלט דרך בורר מצבי הנהיגה כמו גם נקודות החלפת ההילוכים ומפת הניהול של מנוע הטורבו החזק. לקינוח, מרווח הגחון מונמך ב-10 מ"מ אל מול הדגמים הרגילים (123 מ"מ) מוריד את מרכז הכובד קרוב יותר לכביש.

פורד פוקוס ST Line

בתוך תא הנוסעים תמצאו גימורים דמויי קרבון, ריפודי ST ייחודיים עם תפרים אדומים, מושב נהג עם תמיכה לגב, גלגל הגה קטום ומצופה בעור עם תפרים אדומים, דוושות ספורטיביות מאלומיניום, ספי דלת ממותגים ST ותקרה שחורה. בנוסף תמצאו גם כניסה ללא מפתח, בקרת אקלים דו-אזורית, משטח טעינה אלחוטי, מצלמת חניה עם זווית של 180 מעלות, מערכת מולטימדיה עם מסך גדול 8 אינץ', הפעלה קולית, ממשק מובייל לאנדרואיד/קארפליי ו-6 רמקולים.

האבזור הבטיחותי כולל את חבילת ה-FORD Co-Pilot360 הכוללת התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, שמירת נתיב אקטיבית המתריעה ומתקנת סטייה מנתיב, סיוע אקטיבי להתחמקות ממכשול, בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת שמירת מרחק, עצירה מלאה וזינוק מעמידה, החלפת אורות אוט', התרעת עייפות הנהג ועוד, ולמכונית ציון מלא של 5 כוכבים בריסוק.

מחיר פורד פוקוס ST LINE נקבע על 125,900 שקלים לתקופת ההשקה (מחיר מחירון: 129,900 שקלים).

פורד פוקוס סדאן החדשה

פורד פוקוס סדאן החדשה

לצידה של גרסת ההאצ'בק, חוזרת גם הפוקוס סדאן להיצע הדגמים בארץ, שתשווק רק בגרסת הטיטניום היוקרתית המתאפיינת בגימור חיצוני הכולל שמשות כהות, מסגרת שמשות בגימור אלומיניום, חישוקי סגסוגת 17 אינץ' מרובי חישורים בעיצוב ייחודי לדגם, שבכת חזית בגימור אלומיניום ותאורך LED היקפית. הדגם ישווק ב-2 גרסאות מנוע לבחירה: 1.0 ליטר טורבו בנזין המפיק 125 כ"ס ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות וצריכת דלק של 23.8 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית, וכן בגרסת טורבו-דיזל המצוידת במנוע 1.5 ליטר 120 כ"ס ו-30.58 קג"מ, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות וצריכת דלק של 27.7 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית לפי נתוני היצרן. צמד המנועים משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים.

יחודי למנועי ה- 1.0 ל' טורבו בנזין הוא מרווח טיפולים גדול: כל 24 חודשים או 30,000 קילומטרים (המוקדם מביניהם). דבר מהותי להפחתת עלויות הבעלות ועלויות הדלק והטיפולים בציי רכב כמו ללקוחות פרטיים. אבזור הנוחות והבטיחות מקבילים לדגמי ה-5 דלתות.

מחיר פורד פוקוס סדאן טורבו בנזין נקבע להשקה על 125,900 שקל (מחיר מחירון 129,900 שקלים). מחיר גרסת הדיזל סדאן נקבע על 129,900 שקל לתקופת ההשקה (מחיר מחירון 133,900 שקלים).




עוד מחדשות רכב