פורשה פנמרה בארץ

יבואנית פורשה השיקה הבוקר את מכונית ה GT הראשונה בהיסטוריה של פורשה. שלכם תמורת החל מ 895,000 ש"ח. פורשה , אחד מסמלי מכוניות הספורט הנחשבות בעולם , עוברת מהפכות בשנים האחרונות. לפני כמה שנים זה היה השקת הקאיין , רכב שטח הנושא את השם המהולל. בשנה שעברה החלה החברה לצייד את מכוניותיה גם במנועי דיזל…

ששי כהן 10 בספט, 2009

יבואנית פורשה השיקה הבוקר את מכונית ה GT הראשונה בהיסטוריה של פורשה. שלכם תמורת החל מ 895,000 ש"ח.

פורשה , אחד מסמלי מכוניות הספורט הנחשבות בעולם , עוברת מהפכות בשנים האחרונות. לפני כמה שנים זה היה השקת הקאיין , רכב שטח הנושא את השם המהולל. בשנה שעברה החלה החברה לצייד את מכוניותיה גם במנועי דיזל והשנה משיקה החברה מכונית סאלון 4 דלתות האמורה לספק גם נוחות נסיעה ופינוקים לארבעה נוסעים.
הפנמרה אשר הושקה הבוקר בארץ, הוצגה רשמית בסה"כ בסוף 2008 ודי מהר הגיעה גם אלינו. מדובר במכונית סאלון GT אשר מיועדת לארבעה נוסעים , אשר תספק ביצועים של מכונית ספורט יחד עם נוחות ופינוקים של מכונית פאר.
לארץ היא מגיעה ב 3 גרסאות אשר כולן מצויידות במנועי V8 :
הבסיסית בהיצע , פאנמרה S  מנוע V8   4.8 ליטר 400 כ"ס – , עם הנעה אחורית ,אפשרות לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ( PDK ) בעלת 7 הילוכים או ידנית 6 הילוכים . הדגם מאיץ ל 100 קמ"ש תוך 5.4 שניות  ומגיע למהירות מירבית של 283 קמ"ש. צריכת הדלק אגב , חסכונית יחסית עם הצהרה על 9.25 ק"מ לליטר ופליטת CO2 העומדת על 253 גרם לק"מ.
הפאנמרה  S4 מגיעה עם מנוע זהה V8  בעל 400 כ"ס. העברת הכוח עוברת דרך תיבת ה-PDK  ומערכת ה-PTM- Porsche Traction Management להנעה חדשנית ואקטיבית לכל ארבעת הגלגלים הקדמיים והאחוריים כאחד. בדגם הנ"ל התאוצה ל 100 קמ"ש אורכת 5 שניות בלבד והמהירות הסופית 282 קמ"ש. צריכת  הדלק עומדת על 9 ק"מ/לליטר, פליטת CO2 של 260 ג'/ק"מ.
הדגם הבכיר : הפאנמרה טורבו המציעה הספק מרבי של 500 כ"ס, ממנוע ה- בנפח 4.8 ליטר בעל שני מגדשי טורבו. גם כאן הכוח מועבר דרך תיבת ה PDK וגם כאן ההנעה כפולה. הפאנמרה טורבו מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 4.2 שניות בלבד בדרך למהירות מרבית של 303 קמ"ש ! צריכת הדלק של הפאנמרה טורבו הינה 8.2 ק"מ/לליטר ופליטת ה- CO2עומדת על 286 ג'/ק"מ.
חסר לכם קצת כח ? בדגמים בעלי תיבת ה PDK , ניתן יהיה להזמין את חבילת הספורט כרונו הכוללת "בקרת שיגור " אשר מפחיתה את התאוצה ל 100 קמ"ש בעוד 0.2 שניות.

פורשה פנמרה בארץ

פורשה פנמרה בארץ

דגמי הפאנמרה S  וה- 4S  יוצעו במספר רמות גימור Comfort , Luxury  ו-Premium . פאנמרה טורבו תוצע ברמת Premium  . בהתאם למקובל בפורשה, את כל דגמי הפאנמרה ניתן יהיה להזמין בהתאמה אישית לדרישות הלקוח. בין המערכות המותקנות בפנמרה ניתן למצוא את מערכת ה START/STOP אשר מפחיתה את צריכת הדלק ואת פליטת המזהמים, מערכת מיתלי אוויר עם שליטה נפרדת על כל קפיץ וספויילר אחורי אקטיבי.

מחירי הפנמרה נקבעו על 895,000 ש"ח לדגם ה S הבסיסי, 925,000 ש"ח לדגם ה S4 בעל ההנעה הכפולה ו 1,598,000 ש"ח לדגם הטורבו הבכיר. התאמה אישית של הרכב תזניק כמובן את מחירו בהתאם.
במהלך ההשקה דיווח צבי נטע , יו"ר קבוצת מכשירי תנועה כי מתחילת השנה מסרה פורשה כ 36 מכוניות , גידול של 100% במכירות לעומת אשתקד והצפי לכל שנת 2009 עומד על 60 מכוניות.
שי דואני, מנהל מותג פורשה בארץ , הוסיף עוד כי בחברה התקבלו כבר מספר הזמנות לדגם הפנמרה , עוד לפני שהגיעה המכונית הראשונה  לארץ , ובינהן לפחות אחת מדגם הטורבו הבכיר.

פורשה פנמרה בארץ

פורשה פנמרה בארץ

 

עוד מחדשות רכב