חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, תשיק בחודש הבא את ה-2008 החדשה, דור שני לרכב הפנאי הקומפקטי, שעשוי להזניק את מכירות פיג'ו בסגמנט ה-B-SUV הצומח, ולהיות אחד ממנועי הצמיחה של פיג'ו בשנה הקרובה.
בניגוד לדגם היוצא, פיג'ו 2008 החדשה זוכה לעיצוב הרבה יותר של ג'יפון (ופחות סטיישן כזה כמו הדגם הנוכחי), עם מראה מפתה ומודרני, עיצוב קשוח והופעה בסגנון "בייבי 3008" שללא ספק תהיה אחת הנאות בסגמנט התחרותי. הדגם פותח על שלדת ה-CMP החדשה של היצרן, ומציג מידות גדולות משמעותית מהדור הנוכחי, עם 4.3 מטר באורך (14.1+ ס"מ), 1.77 מטר רוחב (3.1+ ס"מ), 1.55 מטר גובה (0.6- ס"מ) ובסיס גלגלים של 265 ס"מ (11.3+ ס"מ), המבטיחים תא נוסעים מרווח משמעותית מהדור היוצא, לצד תא מטען נדיב בנפח 405 ליטרים.
בתוך תא הנוסעים מציעה ההדגם החדש את עיצוב ה- i-Cockpit® 3D החדשני של היצרן, הכולל לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה בגדלים של "7-"10 תומכת באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מתגי תפעול מעוצבים בסגנון פסנתר והגה ספורטיבי למראה. בנוסף, איכות החומרים וההרכבה קופצים מדרגה עם תחושת פרימיום בתא הנוסעים, ומפרט הבטיחות משתדרג משמעותית עם בלימה אוטונומית במהירויות עד 140 קמ"ש וזיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, התרעת שטח מת במראות, זיהוי תמרורים, החלפת אורות אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית נהיגה בפקקי תנועה ועוד (חלקם יוצעו כאופציה), כאשר האבזור יהיה נדיב כסטנדרט וכולל בקרת אקלים דיגיטלית, מולטימדיה מקורית, מצלמת רוורס, בלם יד חשמלי, חישוקי גלגלים קלים, שמשות אחוריות מושחרות, הגה עור קטום, פנסי LED ועוד.
הדגם ישווק בשלב הראשון בארץ עם 2 יחידות כח לבחירה: 1.2 ליטר טורבו בנזין, המפיק 130 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות, מהירות מרבית של 199 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 16.7 ק"מ לליטר. לצידו תשווק גם גרסת טורבו-דיזל חסכונית יותר הכוללת מנוע 1.5 ליטר 130 כ"ס ותיבה אוטומטית 8 הילוכים, המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.1 שניות וצריכת דלק משולבת של 21.4 ק"מ לליטר.
שיווק פיג'ו 2008 החדשה בישראל יחל ב-2 באפריל 2020. בהמשך השנה תנחת בארץ גם הגרסה ה-100% חשמלית של המכונית. מפרט ישראלי מלא ומחירים יפורסמו עם התחלת השיווק.