בסיום שנה בה פחתו מכירות הרכב החדש בישראל ב-4% (ינואר-נובמבר), מציג מותג פיג'ו דווקא עליה של 4% במסירות עם 6,506 מסירות מתחילת השנה, בין השאר הודות לביצועי מכירות נאים של ה-3008 (2,977 מסירות ועליה של 55% מול נתוני אשתקד) וה-5008 החדש שהושק השנה ( 890 מסירות), שסייעו לחברה בדיוק בסגמנטים ה-SUV הצומחים בישראל.
הבוקר הציגה לובינסקיהיבואנית גם את הנבחרת החדשה ל-2019,עימם מקווים בחברה להמשיך לצמוח במכירות גם בשנה הבאה. הדגם הראשון שהושק הוא פיג'ו 3008 שזוכה לגרסת בסיס חדשה המצוידת במנוע טורבו 1.2 ליטר 130 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 9.7 שניות ומהירות מרבית של 188 קמ"ש. צריכת דלק של הרכב נמוכה ועומדת על 19.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת על פי תקן WLTP החדש. מעבר לכך מדובר גם ברכב ידידותי לסביבה הנמצא בקבוצת זיהום 5. מחיר הדגם יחל ב-149,990 שקל לדגם האקטיב הבסיסי ו-164,990 שקל לדגם הפרימיום המאובזר.
לאחר היעדרות של שנה מהשוק, חוזרת פיג'ו 308 האצ'בק לשוק (לאחר שבשנה האחרונה שווקה רק גרסת הסטיישן- SW) בדגמי פרימיום 1.2 ליטר 130 כ"ס ותיבה אוטומטית 8 הילוכים, עם אבזור עשיר כסטנדרט במחיר של 131,990 שקל לדגם בנזין ו-179,990 שקל לדגם ה-GT המצויד במנוע טורבו דיזל 177 כ"ס , תיבה אוטומטית 8 הילוכים וחבילת אבזור ספורטיבית ועשירה.
הדגם השלישי שהושק היום הוא פיג'ו 108 החדש, שזוכה למתיחת פנים הכוללת עדכוני עיצוב קלים, מתלים עם כיול חדש, מערכת מולטימדיה תומכת אפל קארפליי, והבטחה לנסיעה שקטה מבעבר. מחיר הדגם יחל ב-69,990 שקל.
מעבר לכך, מדווחת היבואנית על הגדלת האחריות לדגם הפיג'ו בוקסר ל-5 שנים או 200,000 ק"מ החל מדגמי 2019.