קאדילק CT5 נחשפת בפרטים ראשונים

"סימפוניית חושים", כך מתארים בקדילאק את ה-CT5 החדשה שנחשפה הלילה בפרטים ראשונים, לקראת חשיפתה הרשמית בתערוכת הרכב של ניו-יורק בחודש הבא.

ששי כהן 18 במרץ, 2019
קאדילק CT5

16 שנה לאחר שנחשפה לראשונה קדילאק CTS, מכונית הסאלון היוקרתית של היצרן, שהתחרתה בעולם בדגמים כמו מרצדס E קלאס, לקסוס GS וב.מ.וו סדרה 5, חושפת קדילאק פרטים ראשונים על ה-CT5 החדשה, המחליפה את ה-CTS ומבטיחה קפיצת מדרגה בכל פרמטר מול הדגם היוצא.



קדילאק CT5 החדשה זוכה לעיצוב חדש ומודרני, ומציעה חזית וזנב ברוח שפת העיצוב החדשה של קדילאק, אך עם מראה מהצד המזכיר יותר דגמים גרמניים, אולי כדי לקלוע גם יותר לטעמו של הלקוח האירופאי. הדגם יוצע בשתי חבילות עיצוב לבחירה: "פרימיום" לחובבי האלגנטיות והיוקרה ו-"ספורט" הכוללת חבילת עיצוב חיצונית ופנימית ספורטיבית לחובבי הביצועים.

קאדילק CT5

בקדילאק לא חושפים בשלב הנוכחי פרטים רבים אודות הדגם החדש, ומסתפקים בהצהרה שהוא נבנה על שלדת ה-Alpha של היצרן, ויוצע עם הנעה אחורית או כפולה, מנועי 2.0 ליטר טורבו בבסיס ו-3.0 ליטר טווין טורבו בפסגה, כולם עם תיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים. בתוך תא הנוסעים (שטרם נחשף במלואו), מבטיחים בקדילאק שילוב של הייטק ופאר, בידוד רעשים ללא תחרות (עם טכנולוגיית ביטול רעשים לא רצויים) ואבזור נוחות ובטיחות מתקדם.

קאדילק CT5

קדילאק CT5 החדשה תיחשף רשמית בתערוכת הרכב של ניו-יורק שתיפתח ב-19 באפריל. עד אז תספק קדילאק שלל סרטונים שיחשפו עוד מיכולות הרכב החדשות.  מחברת UMI היבואנית בישראל, נמסר כי ה-CT5 תשווק בישראל החל מ-2020.



עוד מחדשות רכב