קדילאק XT4 בישראל – מחיר החל מ-264,900 שקל

הלהיט החדש של קאדילק לשנים הקרובות? קדילאק XT4 נוחת בישראל עם עיצוב דמוי קופה מפתה, מידות גדולות מהמקובל, מנוע טורבו 2.0 ליטר 237 כ"ס ותיבה אוטומטית 9 הילוכים, עימם יתחרה בדגמים כמו אאודי A3, וולוו XC40 ודגמים קומפקטים יוקרתיים נוספים.

ששי כהן 07 ביול, 2019
קדילאק XT4

קצת יותר משנה לאחר שנחשפה בתערוכת הרכב של ניו-יורק, מודיעה UMI יבואנית קדילאק בישראל על התחלת שיווקו של ה- XT4 החדש בישראל, שמצטרף לקטגוריית ה-SUV הקומפקטים והיוקרתיים (הסגמנט הצומח ביותר בשוק היוקרה), כמתחרה לדגמים כמו וולוו XC40, אאודי Q3 ואחרים, ועשוי להזניק את מכירות קדילאק בישראל, שקצת נחלשו בשנה החולפת (בדומה למרבית מותגי היוקרה אגב).


ה-XT4 מציע עיצוב דמוי קופה ספורט-אלגנט, המזוהה עם שפת העיצוב הנוכחית של קדילאק, ונראה במידה מסויימת כמו בייבי XT5, ולמרות השתייכות לקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטים יותר, כיאה לרכב אמריקאי, מציע מידות גדולות מהמתחרים, עם אורך של 4.6 מטר, רוחב של 1.88 מטר, גובה של 1.63 מטר ובסיס גלגלים נדיב של 278 ס"מ. גם בסעיף השימושיות מציע ה-XT4 תא מטען ענק בנפח 674 ליטר, לפני קיפול המושבים האחוריים.
קדילאק XT4
בתוך תא הנוסעים מציע הרכב סביבת נהג ונוסעים מודרנית, בעלת עיצוב נקי ומיעוט יחסי של מתגים, אך יאמר לזכותה, שמתגים שימושיים במיוחד כמו תפעול בקרת האקלים נותרו בהישג ידו של הנהג וללא צורך בשימוש במסך המגע. בהתאם למסורת קדילאק, אבזור הרכב עשיר כבר ברמת הגימור הבסיסית וכולל פנסי חזית ואחור בטכנולוגיית LED, מערכת מולטימדיה "8 חדשה ומתקדמת עם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, גלגל הגה עם כיוונון חשמלי, העברת הילוכים מגלגל ההגה, מערכת התנעה מרחוק, מפתח חכם לזיהוי נהג ופתיחה/נעילה, כפתור התנעה, גג שמש פנוראמי חשמלי, טעינה אלחוטית לסמארטפון, 4 שקעי USB שיהיו פזורים בתא הנוסעים, מושבים ספורטיביים עם ריפודי עור, מצלמה אחורית חדשנית עם תצוגה 360 מעלות ואפשרות לבצע זום על אובייקטים רצויים, תאורת אווירה, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית ועוד.

רמת הגימורPREMIUM LUXURY  יש תוספת של מושב נוסע מתכוונן חשמלית 8 מצבים, אוורור וחימום מושבים קדמיים, חימום מושבים אחוריים, עיסוי למושבים הקדמיים, הגה מחומם, פתיחת תא המטען עם הרגל. רמת הגימור הבכירה 'ספורט' כוללת בנוסף הנעה AWD הכוללת מצמד כפול עם אפשרות להעברת 100% כח לגלגלים הקדמיים והאחוריים והעברת 100% כח בין הגלגלים האחוריים בהתאם לתנאי הדרך, דוושות ספורט מצופות כרום, ידיות דלתות חיצוניות בצבע הרכב, גריל קדמי בצבע שחור מבריק עם פס ניקל סביב, פגוש קדמי ואחורי חלק תחתון משולב עם פס שחור מבריק, סף תחתון בצידי הרכב בצבע שחור מבריק, פסי קישוט סביב החלונות צד בצבע שחור מבריק, פנסים אחוריים שקופים.

ה-XT4 החדש ישווק עם מפרט בטיחות מקורי מלא כסטנדרט בכל רמות הגימור. אבזור הבטיחות כולל מערכות אקטיביות: בלימה אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי שטחים מתים, שליטה אוטומטית על אורות גבוהים, שלל מצלמות היקפיות, מצלמת מראה ועוד.

קדילאק XT4

הדגם יוצע בארץ עם מנוע הטורבו 2.0 ליטר בנזין המוכר של היצרן, המפיק במקרה של ה-XT4 כ-237 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ ב-1,500 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 9 הילוכים והנעה קדמית, עם אופציה להנעה כפולה. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הדגם ביצועים חמים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7 שניות בלבד.

מחיר קדילאק XT4 יחל ב-264,900 שקל לדגם 'הפרימיום' הבסיסי, דרך 284,900 שקל לדגם 'הפרימיום לקצ'ורי' ועד 299,900 שקל לדגם ה-'ספורט' המאובזר ביותר.


עוד מחדשות רכב