קופרה לאון 2020 החדשה נחשפה רשמית

קופרה לאון החדשה הינה הדגם השני של מותג הספורט הספרדי "CUPRA", ולצד עיצוב חדש, תשווק בגרסאות 5 דלתות וסטיישן עם מנועי בנזין ופלאג-אין הייבריד בהספקים של 245-310 כ"ס.

ששי כהן 21 בפבר, 2020
קופרה לאון 2020 החדשה

זמן קצר לאחר שנחשף הדור החדש של סיאט לאון, חושף מותג הספורט "CUPRA" של סיאט, את הקופרה לאון, גרסת הביצועים השרירית של הלאון שמחליפה את סיאט לאון קופרה ששווקה עד כה ומכרה בדור האחרון שלה כ-44,000 יחידות בעולם.


הקופרה לאון מציעה את אותו עיצוב חדש של הסיאט לאון, כאשר העיצוב החיצוני משתדרג בחבילת עיצוב סופרטיבית הכוללת: גריל אגרסיבי יותר למראה, סמל של קופרה בצבע נחושת המחליף את הסמל של סיאט, פגושים ספורטיביים יותר, סט חצאיות צד ומראות צד בצבע שחור וחישוקי גלגלים קרביים יותר למראה, גם הם משולבים צבע ברונזה. הדגם ישווק ב-2 תצורות מרכב: האצ'בק וסטיישן (ספורט טורר), כאשר גרתס הסטיישן תוצע גם עם אופציה להנעה כפולה.

קופרה לאון 2020 החדשה

גם בתוך תא הנוסעים מדובר באותו עיצוב של הלאון החדשה, בתוספת חבילת עיצוב ספורטיבית הכוללת מושבי ספורט קדמיים, הגה ספורטיבי יותר עם כפתורים להתנעת הרכב ולהעברה זריזה למצב נהיגה "CUPRA", דוושת ספורט, תקרה שחורה ולוח שעונים דיגיטלי עם גרפיקה ספורטיבית יותר ברוח הדגם.

הדגם ישווק בגרסת הנעה קדמית עם מנועי בנזין 2.0 ליטרים טורבו המפיקים 245 כ"ס  ומומנט של 37.7 קג"מ בגרסת הבסיס או 300 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ בגרסה החזקה, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. גרסת הסטיישן תזכה גם להנעה כפולה ומנוע טורבו 2.0 ליטרים המפיק 310 כ"ס ו-40.8 קג"מ, עם אותה תיבת הילוכים. בקופרה לא חושפים לעת אתה נתונים אודות הביצועים וצריכת הדלק, אך מסתפקים בהצהרה שהדגם החזק יציע תאוצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות!

קופרה לאון 2020 החדשה

לראשונה תוצע גם גרסת פלאג-אין ספורטיבית חזקה, חסכונית וידידותית לסביבה, הכוללת מנוע טורבו בנזין 1.4 ליטר המפיק 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים, שיחד עם מנוע חשמלי יציע הספק משולב של 245 כ"ס ומומנט נדיב של 40.8 קג"מ. גם כאן קופרה לא חושפת יותר מדי פרטים למעט טווח נסיעה חשמלי עד 60 ק"מ וטעינת סוללת הליתיום-יון דרך מטען ביתי בזמן של 6 שעות.

קופרה לאון החדשה תגיע לשווקים הראשונים ברבעון האחרון של השנה, וככל הנראה תגיע לארץ רק בתחילת 2021.



עוד מחדשות רכב