קידום מכירות בשטח

אירוע "מבחן הכח" של וולוו היום, הוא חלק ממגמה מתפתחת של ימי מכירות מהנים ואטרקטיביים ללקוחות פוטנציאלים אך לא רק. "מבחן הכוח", אירוע מכירות שערכה היום יבואנית וולוו לרכב השטח שלה ה XC60, הוא חלק מאירועי מכירות ססגוניים שעורכים יבואני רכב במטרה להשיק רכב חדש או כדי להגדיל מכירות לדגמים נבחרים. באירועים הנ"ל כמעט ולא…

ששי כהן 06 בנוב, 2009

אירוע "מבחן הכח" של וולוו היום, הוא חלק ממגמה מתפתחת של ימי מכירות מהנים ואטרקטיביים ללקוחות פוטנציאלים אך לא רק.

"מבחן הכוח", אירוע מכירות שערכה היום יבואנית וולוו לרכב השטח שלה ה XC60, הוא חלק מאירועי מכירות ססגוניים שעורכים יבואני רכב במטרה להשיק רכב חדש או כדי להגדיל מכירות לדגמים נבחרים. באירועים הנ"ל כמעט ולא תוכלו למצוא מכוניות עממיות אשר יביאו עימם את המוני בית ישראל ויכבידו על ההוצאה של היבואנים , אלא בעיקר מכוניות ספורט אשר מיועדות לקהל מצומצם למדי או רכבי יוקרה אשר ברובם רכבי שטח.
המיקום
ימי מכירות מיוחדים לרכבי ספורט נעשים בד"כ בחלק ממגרשי גני התערוכה בת"א ,שם הופכים מגרשי החנייה למסלולי מירוצים קצרים ומשופעים בפיתולים. הזמן: בד"כ יום שישי בהם המקום ריק בשעות הבוקר והחברות נעזרות בחברות המתמחות בנהיגה מתקדמת בסגנון "דרייב ארט" או "מסלולים " אשר גם מנחות את האירוע בעזרת דמויות מוכרות מהספורט המוטורי המקומי כמו: און יעקובסון וראם סמואל.
במקרה של רכבי שטח , נבחרים בד"כ שטחים פתוחים הנמצאים בסמיכות לגני אירועים בעיקר באזור המרכז או השרון. לצורך כך , נסגר שטח של כמה עשרות דונמים אשר הופך למסלול עבירות הכולל הרבה בוץ ואתגר לרכבי השטח. גם כאן נעזרים במדריכי נהיגת שטח היושבים לצד הלקוחות הפוטנציאלים אשר נוהגים ברכבים וזוכים לטעימה קלה מיכולות הרכבים בשטח.

1480

ההטבות ללקוח
באי האירוע זכאים בד"כ להטבות חד פעמיות בדמות הנחה ניכרת על מחיר הרכב היכולה להגיע עד לכמה עשרות אלפי שקלים, מימון בתנאים מועדפים בד"כ ללא ריבית והצמדה, טרייד אין במחיר מחירון וחבילות אבזור במתנה או בהנחה ניכרת.

מעבר לכך נמצאות כמובן חברות הקייטרינג הדואגות לפנק את המוזמנים, מוסיקה אשר מנעימה את הזמן ודיילות נאות אשר מספקות מידע , הכל על מנת שהלקוח הפוטנציאלי יכנס לאווירת החיים הטובים וידו תהיה קלה יותר בדרך לחתימה על  טופס ההזמנה לרכב הבא.

1481

הרווח ליבואן
בהשקעה נמוכה יחסית הכוללת פרסום , שכירות המקום ותפעולו יחד עם העמדת מספר עובדים ורכבי הדגמה , מסתכם אירוע כזה בד"כ במכירות נאות אשר יכולות להגיע לכמה עשרות מכוניות ביום מכירה אחד. ולהזכירכם, מדובר ברכבים יקרים בד"כ אשר הרווח עליהם גבוה למדי.

בנוסף, מספר נוסף של לקוחות פוטנציאלים מכיר את הרכבים ומבצע את העסקה במועד מאוחר יותר ומכאן ישנה השקעה מסוימת גם לטווח ארוך.

1482

לסיכום
אירועי המכירות הייחודיים בשטח, מספקים שפע של כיף לרוכשים הפוטנציאלים אך לא רק. גם סתם חובבי רכב מגיעים במיוחד ורואים באירוע סוג של יום כיף. האווירה טובה, התנאים לרכישת רכב החלומות בד"כ מצוינים ונראה שגם היבואנים מרוצים בד"כ מהתוצאות קידום בגוגל.
מפעם לפעם מזמינים היבואנים גם מועדוני רכב להתארח (כמו במקרה של רנו ספורט) אשר מוסיפים הנאה ועניין וכמובן גם גאוות יחידה.

1483

עוד מחדשות רכב