קיה נירו פלאג-אין הייבריד 2019 בישראל

רכב הפלאג-אין הזול בישראל: קיה נירו פלאג-אין מציע טווח נסיעה של למעלה מ 50 ק"מ על חשמל בלבד וצריכת דלק משולבת של 76.9 ק"מ לליטר ! המחיר נקבע על 154,900 ₪

ששי כהן 21 בנוב, 2018
קיה נירו פלאג אין הייבריד

בדיוק שנתיים לאחר שהחל שיווק קיה נירו בישראל, הג'יפון ההיברידי שזוכה מאז להצלחה מרשימה במכירות, מרחיבה טלקאר היבואנית את משפחת הנירו ומתחילה בשיווק גרסת הפלאג-אין הייבריד, המציעה אפשרות לנסוע על חשמל בלבד לטווח של עשרות ק"מ, מה שעשוי להפוך את הביקור בתחנת הדלק לנדיר למדי, עבור נהגים אשר מרבית נסיעותיהם היומיות אינם עולה על כמה עשרות ק"מ (וזה חלק נכבד מאיתנו).


קיה נירו פלאג-אין מציע את אותו עיצוב מוכר בסגנון קרוסאובר של הנירו הרגיל, בתוספת שינויים קוסמטים קלים בחזית ומאחור, פתח טעינה בכנף השמאלית הקדמית וגג זכוכית פנוראמי חשמלי שמוצע לראשונה בארץ בנירו. בתוך תא הנוסעים מציע הדגם מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "7, עם  קישוריות Apple CarPlay ו- Android Auto, לצד שלל אפליקציות (waze, פנגו ועוד), המצטרפים לאבזור עשיר הכולל בין השאר: בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית עם פתחי מיזוג אחוריים, התנעה בכפתור, משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון, מראות צד חשמליות מחוממות עם אפשרות לקיפול אוט', מצלמה אחורית, שמשות אחוריות מושחרות, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, ריפוד מושבים משולב עור ובד, מושב נהג עם כוונון חשמלי ועוד. אבזור הבטיחות מושלם עם 7 כריות אוויר, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת סיוע אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה,  בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת ערנות הנהג ועוד, ולדגם 5 כוכבים בדירוג הבטיחות של Euro NCAP.

קיה נירו פלאג אין הייבריד

הנירו פלאג-אין ישווק עם מערכת היברידית הכוללת מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 141 כ"ס ו-27 קג"מ , המאפשרים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות. תיבת ההילוכים הינה כפולת מצמד עם 6 הילוכים, המוכרת מדגם הנירו הרגיל. יחד עם מארז סוללות ליתיום-יון פולימר בעל קיבול גבוה של 8.9 קווט"ש, מציעה גרסת הפלאג-אין אפשרות נסיעה על חשמל בלבד לטווח נסיעה של 58 ק"מ לפי נתוני היצרן, לצד צריכת דלק משולבת שצונחת ל-1.3 ליטר ל-100 ק"מ, השווים לצריכת דלק משולבת של 76.9 ק"מ לליטר ! לפי נתוני היצרן, לצד פליטת CO2 נמוכה במיוחד העומדת על 29 גרם לק"מ בלבד.

קיה נירו פלאג אין מיועד בעיקר עבור אלו שעושים עד 50 ק"מ ביום, מה שעשוי לגרום עבורם לביקורים נדירים בתחנת הדלק, לצד איכותיות הנסיעה הגבוהות המציעים דגמים חשמליים (נהיגה שקטה וחלקה) וכמובן 0 פליטת מזהמים כל עוד ונוסעים על חשמל בלבד. מדובר בדגם ההיברידי השלישי כיום של קיה בישראל (יחד עם הנירו הרגיל והאופטימה ההיברידית). במהלך חמש השנים הבאות, תרחיב קיה את מערך הדגמים הירוקים שלה מארבעת הדגמים הנוכחיים לאחד עשר.

  • מחיר קיה נירו פלאג-אין הייבריד 2019 נקבע על 154,900 ₪



עוד מחדשות רכב