קיה נירו פלוס בישראל – החל מ-162,900 שקל

בשעה שהדור השני של קיה נירו מתעכב מלהגיע לארץ, מתחילה טלקאר היבואנית בשיווק דגם הנירו פלוס, גרסה חדשה של הדור היוצא דווקא, המצוידת בעיצוב מעט שונה. הדגם ישווק בדגמי הייבריד, פלאג אין וחשמלי מלא במחיר שיחל מ-162,900 שקל.

ששי כהן 07 בספט, 2022
קיה נירו פלוס 2022

זמן קצר לאחר שפסק שיווק קיה נירו בישראל, עקב סיום המלאי של הדור היוצא והמתנה לדור החדש שנחשף בעולם כבר לפני קרוב לשנה, חוזרת הנירו לארץ, אך בגרסת הפלוס המבוססת על הדור הראשון ובינתיים ללא בשורות על הגעתו של הדור החדש שהיה בתכנון המקורי אמור לנחות כאן כבר לפני מספר חודשים. עבור קיה העולמית אגב, מדובר בדגם הראשון לפתרונות תחבורה עירוניים, המוקדשת לתחבורה שיתופית, מוניות וחברות משלוחים, עם דגש על פליטת מזהמים נמוכה במיוחד, ידידותיות לסביבה וחיסכון בעלויות התפעול.


הנירו פלוס מבוססת כאמור על הדור היוצא של הנירו, אך בעלת עיצוב מעט שונה, עם מראה בסגנון מיניוואן קומפקטי וקצת פחות ג'יפון, כאשר הדגם מצויד בגג גבוה יותר ב- 8 ס"מ (לסה"כ של 1.625 מטר), לטובת הגדלת מרווח הפנים של הרכב ובמיוחד בספסל האחורי ובתא המטען, משום שהדגם פותח בעולם בראש ובראשונה עבור שוק המוניות שם יש דרישה גבוהה מאוד לדגמים היברידיים, מרווחים ושימושיים. בארץ הוא אמור לפנות דווקא ללקוחות פרטיים וככל הנראה גם לשוק המוניות. בתוך הרכב הוא מציע את העיצוב המוכר של הנירו, אך המושבים האחוריים קצת יותר דקיקים וכנ"ל דיפוני הדלתות לטובת הגדלת המרווח לנוסעים.

קיה נירו פלוס 2022

 

הדגם ישווק בארץ ב-3 גרסאות לבחירה:

"נירו פלוס היברידי" המצויד במנוע בנזין 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 141 כ"ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים ומציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-11.5 שניות, מהירות מרבית של 154 קמ"ש וצריכת דלק של 18.86 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.

"נירו פלוס פלאג אין" (PHEV) המצוידת במנוע בנזין 1.6 ליטר המפיק 105 כ"ס ומנוע חשמלי המפיק 60 כ"ס, אך ההספק ההספק המשולב עומד שוב על 141 כ"ס. הביצועים: תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות, מהירות מרבית של 154 קמ"ש וצריכת דלק של 66.6 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן, בשל אפשרות לנהוג על חשמל בלבד לטווח של עד 49 ק"מ.

קיה נירו פלוס 2022

בקצה משפחת הדגמים תוצע הנירו פלוס החשמלית, המצוידת במנוע המוכר המפיק 204 כ"ס ומומנט מרשים של 40.3 קג"מ, בעזרתם מאיץ הרכב מ 0-100 קמ"ש ב 7.8 שניות בדרך למהירות מרבית של 167 קמ"ש. הסוללה בקיבולת של 64 קווט"ש, מבטיחה לפי נתוני היצרן טווח נסיעה משולב של 427 ק"מ לפי תקן WLTP.

כל הדגמים יוצעו עם מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "10.25 הכולל קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי ואפליקציית Waze מובנית, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג אחוריים, חלונות אחוריים כהים, קיפול מראות חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח וכן עם חבילת בטיחות מקורית הכוללת התראת התנגשות קדמית ובלימה אוט', כולל זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בקרת שיוט חכמה הכוללת תפקוד Stop & Go ומאפשרת עקיבה אחרי המכונית מלפנים, סיוע לשמירה על מרכז הנתיב, התראת ערנות הנהג, התרעה על שכחת ילדים במושב האחורי וסיוע לאלומה גבוהה. 

גרסת הפלאג-אין תוצע בשתי רמות גימור לבחירה (הבסיסית מיועדת בעיקר לציי הרכב) בעוד ששתי הגרסאות הנוספות יוצעו ברמת גימור אחת בלבד.

מחירון קיה נירו פלוס 2022

מחירי הנירו ממשיכים להתייקר ויחלו מ-162,900 שקל לדגם ההיברידי הרגיל, כ-172,900 שקל לגרסת ה-PHEV ועד 189,900 שקל לגרסה החשמלית. לדברי היבואן כל הדגמים זמינים במלאי לאספקה מיידית, לפני עליית המס.

עוד מחדשות רכב