קיה סורנטו 2020 נחשפת בפרטים ראשונים

קיה חושפת תמונות ראשונות רשמיות של הסורנטו החדש ל-2020, שזוכה לצד עיצוב חדש ואלגנטי יותר, גם לשלדה חדשה ולגרסה היברידית חסכונית.

ששי כהן 17 בפבר, 2020
קיה סורנטו 2020

5 שנים לאחר שהוצג הדור השלישי והנוכחי של קיה סורנטו, רכב הפנאי-שטח הגדול (בארץ) של קיה, חושפת קיה תמונות ופרטים ראשונים על הדור החדש של הסורנטו שיגיע לשווקים כבר השנה, ומבטיח לציד עיצוב חדש, תא נוסעים מרווח ואיכותי מתמיד, בטיחות משודרגת ושיפור בצריכת הדלק ופליטת המזהמים.


הדור הרביעי של הסורנטו, זוכה לעיצוב חדש ונאה יותר, עם עידון במראה החיצוני המעניק לרכב הופעה אלגנטית יותר, כשאת עיקר השינויים תמצאו בעיצוב החדש לחזית ולחלה של הרכב, כאשר בצידי הרכב נרשמת אבולוציה של הדור היוצא. יחד עם זאת, מדובר בדגם חדש לחלוטין, אשר פותח על פלטפורמה חדשה של היצרן. בקיה מצהירים שבעיצוב הרכב נעזרו במחלקות העיצוב של קיה בארה"ב, אירופה וקוריאה, על-מנת להגיע לעיצוב שיקלע לטעמם של לקוחות בכל העולם.

קיה סורנטו 2020

בתוך תא הנוסעים מציג הסורנטו החדש קפיצת מדרגה של ממש, עם עיצוב יוקרתי משמעותית, לוח שעונים דיגיטלי "12.3 שיוצע לראשונה בדגם, מסך "10.25 מרכזי השולט על מגוון מערכות הרכב ועיצוב בליגת מכוניות היוקרה, עם שפע של אבזור שיוצע ברכב והבטחה לאיכות חומרים והרכבה שלא נראו עד כה בדגם. היצע המנועים לא פורסם לעת עתה, אך הדגם יוצע בדגמי בנזין, דיזל והייבריד שיצטרף לראשונה למבחר יחידות ההנעה.

קיה סורנטו 2020

בשלב הנוכחי היצרן לא מפרסם נתונים טכניים ופרטים מלאים על הרכב, אלו יוצגו ככל הנראה לקראת חשיפתו הרשמית של קיה סורנטו החדש בתערוכת ז'נבה בחודש הבא.



עוד מחדשות רכב