קיה השיקה לוגו חדש במופע רחפנים ששבר שיא גינס

8 שנים בלבד לאחר שעדכנה את הלוגו שלה, חושפת קיה מוטורס את הלוגו והסלוגן החדשים שלה, המבשרים על המהפך החשמלי שצפויה לעבור החברה בשנים הקרובות.

ששי כהן 07 בינו, 2021
לוגו חדש קיה

בקרוב על הרכב שלכם: לוגו חדש של קיה, המבשר את השינויים והמהפכה שצפויים בדגמי קיה בשנים הקרובות, עם שלל דגמים חדשים בפתח של העשור החדש. הלוגו החדש של קיה שעוצב בסגנון מודרני, יחליף בקרוב את הלוגו הנוכחי של קיה שמשרת את דגמי היצרן מאז 2012.


לצידו של הלוגו החדש, מאמץ היצרן גם סלוגן חדש: 'Movement that inspires' המבשר על תנועה שמעוררת השראה, שמטרתה הדגשת החדשנות והקדמה שיאפיינו את דגמי המותג הבאים ושאיפותיה של קיה לבסס עמדת מנהיגות בתחבורה העתידית על ידי חידוש כמעט כל ההיבטים של עסקיה.

הלוגו החדש נחשף במהלך תצוגה פירוטכנית שוברת שיאים בשמיים מעל סיאול, קוריאה. באירוע נראו 303 רחפנים משגרים מאות זיקוקים בתצוגה אמנותית מסונכרנת, שיצרו את הלוגו החדש בשמיים במופע מרשים במיוחד, הציתו וחגגו את ההתחלה החדשה של קיה. באירוע זה קבעה קיה שיא עולמי חדש של גינס עבור רחפנים המשגרים זיקוקים בו זמנית.

לדברי הו סונג סונג, נשיא ומנכ"ל קיה: "תעשיית הרכב חווה תקופה של טרנספורמציה מהירה, וקיה מתכננת להסתגל באופן יזום לשינויים אלה. הלוגו החדש מייצג את הרצון שלנו לעודד לקוחות עם צורכי הניידות שלהם להתפתח ולעובדים שלנו לעמוד באתגרים העומדים בפנינו בענף המשתנה במהירות. "

אז מתי תפגשו את הלוגו החדש על הקיה שלכם? כנראה כבר במהלך השנה הקרובה.



עוד מחדשות רכב