ריינג' רובר איווק ולנד רובר דיסקברי ספורט פלאג אין בישראל

בניגוד למגמה בשוק הרכב בשנת הקורונה, חברת המזרח מסכמת את שנת 2020 עם גידול של 15% במכירות ומתחילה בשיווק גרסאות הפלאג-אין הייבריד (PHEV) של דגמי האיווק ודיסקברי ספורט, שאמורות להיות מנועי הצמיחה המרכזיים של המותג בשנים הקרובות.

ששי כהן 09 בדצמ, 2020
לנד רובר דיסקברי ספורט פלאג אין

בסיום שנה קשה יחסית בשוק הרכב הישראלי שנבעה מהתפרצות וירוס הקורונה, ערכה הבוקר חברת המזרח מסיבת עיתונאים לסיכום שנת 2020, בה השיקה גם צמד דגמי פלאג-אין הייבריד חדשים, המצטרפים לשוק הג'יפונים היוקרתיים PHEV הזוכה לתנופה לאחרונה.


את שנת 2020 מסכמת חברת המזרח עם שיא של מכירת מכוניות חדשות, 650 מכוניות (עד כה) אשר מהווה 4% אחוז מפעילות שוק היוקרה בישראל וגידול של 15% מול אשתקד, הישג מרשים גם ביחס למכירות קבוצת JLR (יגואר-לנד רובר) באירופה שצנחו ב-38.8% השנה. בחברה מייחסים את הגידול במכירות לעובדת היות המותג לנד רובר, מבין מותגי הפנאי- שטח המובילים בעולם, אשר דווקא במציאות בה השמיים סגורים והדחף לטייל, לחוות, להתנסות נשאר בגבולות המדינה, מאפשר הגשמת חלומות חדשים- ישנים וכן עדכון המחירון אשר בוצע בחודש מאי השנה שכלל הפחתת מחירים במהלך שתרם להגדיל את חשיפת המותג ונגישותו לקהלים נוספים.

כשנה וחצי לאחר הגעתם של חלוצי הפלאג אין בלנד רובר וריינג רובר אשר זכו לביקוש מקומי גבוה, מתרחבת משפחת דגמי ה-PHEV גם עם גרסאות היברידיות לאיווק ודיסקברי ספורט, שמצטרפות לגרסאות הבנזין והדיזל המוכרות שלהן, ולצד הבטחה "לחישמול" גם של גרסאות ה-Velar והדיפנדר החדש ברבעון הראשון של 2021. ביבואנית תולים תקוות גדולות בדגמי הפלאג-אין החדשים ומעריכים שבעזרתם יחצו תוך 3 שנים את רף מכירות ה-1,000 מכוניות בשנה (מדגמי יגואר ולנד רובר ביחד).

ריינג' רובר איווק פלאג אין 2021

ריינג' רובר איווק פלאג אין 2021

ריינג' רובר איווק פלאג-אין 2021

רכב הפנאי האורבני הקומפקטי היוקרתי של היצרן שהושק בארץ כבר ב-2011 ושנה שעברה זכה לדור שני, זוכה מעתה גם לגרסת פלאג-אין חזקה, חסכונית וידידותית יותר לסביבה, אשר פותחה על ארכיטקטורת הבניה החדשה  PTA החדשה המאפשרת שילוב מנוע היברידי ומנוע חשמלי המניעים כל אחד סרן אחר ובכך מניעים את הרכב 4X4 לפי הצורך ותנאי השטח. הדגם מצויד במנוע בנזין 1.5 ליטר טורבו 3 צילינדרים ומנוע חשמלי אחורי המפיקים הספק משולב של 309 כ״ס ומומנט מירבי של 54 קג"מ, המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות, מהירות מרבית על חשמל של 135 קמ"ש (מהירות מרבית כוללת 213 קמ"ש) לצד צריכת דלק של 50 ק"מ לליטר בממוצע ואפשרות לנסוע על חשמל בלבד לטוח עד 62 ק"מ.

הדגם ישווק ברמת גימור אחת ועשירה "S-PLUS" הכוללת מושבי עור מלא (ואמיתי), גג זכוכית פנורמי, דלת תא מטען חשמלי, לוח שעונים דיגיטלי, צמד מסכים גדולים  (מולטימדיה ומסך תפעול למזגן ומערכות נוספות שונות), כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות מושחרות, חישוקי "18 קלים, כיוונון מושבים קדמיים חשמלי, מראה מרכזית חכמה עם מצלמה אחורית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמע מרידיאן 380 וואט, התרעת שטח מת במראות הצד ועוד.

מחיר הדגם נקבע על 415,000 שקל, מה שהופך אותו גם לאיווק לא רק המהיר ביותר במשפחת הדגמים בארץ, אלא גם בעלת תג המחיר הנמוך ביותר.

לנד רובר דיסקברי ספורט פלאג אין

לנד רובר דיסקברי ספורט פלאג אין

לנד רובר דיסקברי ספורט פלאג-אין 2021

גם גרסת ה-PHEV של הדיסקברי ספורט פותחה על אותה שלדת PTA החדשה של האיווק, וכוללת את אותה יחידת כח היברידית המפיקה 309 כ"ס ומציעה הנעה כפולה חכמה. טעינת צמד הרכבים דרך שקע כח ביתי אורכת 6.7 שעות, כאשר טעינה דרך עמדת טעינה ביתית "מוד 2" אורכת עד 2.75 שעות וטעינה של 80% מהסוללה בעמדת DC מתקצרת ל-20 דקות בלבד.

הדיסקברי ספורט PHEV יוצע ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר גרסת הבסיס כוללת 5 מושבים, חישוקי "18, גג זכוכית פנורמי, מושבים קדמיים חשמליים, ריפודי עור ועוד, כאשר רמת הגימור הגבוהה יותר "S-PLUS" כוללת בנוסף: כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות מושחרות, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמע מרידיאן 380 וואט, התרעת שטח מת במראות הצד ועוד.

מחירי הדגמים נקבעו על 390,000 שקל לגרסת הכניסה ו-420,000 שקל לגרסת ה-S PLUS המאובזרת יותר.

לדברי היבואן, מחירי הדגמים החדשים נקבעו לפי המחירון החדש של 2021, ולקוחות שיזמינו את הרכבים עוד לפני סוף השנה, יוכלו ליהנות ממחיר מופחת יותר שנקבע לפי המס הנוכחי. 




עוד מחדשות רכב