רכישת רכב חדש – לא לעשירים בלבד!

רכישת רכב חדש היא עניין לא פשוט עבור רוב אנשי מעמד הביניים ובעיקר עבור משפחות צעירות הסובלות מהוצאות שוטפות גבוהות מאד. הפיתרון האפשרי: הלוואה מגוף אמין ( מדור פרסומי ).

ששי כהן 21 בדצמ, 2014
יונדאי ולוסטר 2015

רכישת רכב חדש עבור אנשי מעמד הביניים, הוא נושא מורכב ולא פשוט, ובמיוחד עבור משפחות צעירות בעלות ילדים קטנים שצריכות להתמודד עם הוצאות שוטפות גבוהות מאד – שכר דירה או משכנתא, הוצאות על הילדים, הוצאות של מזון, ביגוד, ועוד – וזה לפני שדיברנו על הרצון גם ליהנות קצת משעות הפנאי והוצאות על בילויים. מכאן, גם אם צריך לקנות רכב – אפשר שהם יסתפקו ברכב מיד שניה.


ובכן, אנו באים להציב לכם אפשרות אחרת – אפשרות שבה גם אתם ממעמד הביניים, תוכלו לקנות רכב חדש, גם בלי להיות עשירים כקורח. הפתרון לקח, הוא נטילת אשראי מגוף מתאים, בכדי שאתם תוכלו לקבל מימון נוח לתשלום על הרכב החדש.
מהם הסדרי האשראי המקובלים כיום?
שימו לב, שאם אתם פונים לגוף אשראי ומעוניינים לקבל ממנו הלוואה, רצוי לציין שזה עבור רכישת רכב חדש. רוב גופי האשראי כיום מוכנים להעניק הלוואות עבור רכישת רכב חדש – מתוך ההבנה שזו לא רכישה סתמית, אלא קודם כל רכישה שיש מאחוריה היגיון רב. מעבר לכך כמובן שרכב חדש הוא גם סוג של השקעה שכן בעוד מספר שנים כשתרצו למכור אותו – ערכו יהיה גבוה יותר מרכב שכיום הוא כבר רכב משומש מיד שניה.
ישנם מספר הסדרים שתוכלו לבחור, כדי להחליט מה מתאים לכם. שימו לב שלא כל חברות האשראי מציעות את ההסדרים הנ"ל וכן כדאי גם לבצע ביניהן השוואה:
● הלוואה מלאה לרכב – בהלוואה זו ,אתם מקבלים אשראי מלא לטובת מימון הרכב שלכם, וזו בעצם הלוואה בשיעור של 100%. למי נותנים הלוואה זו? קודם כל לאנשים שיכולים להוכיח יכולת החזר טובה – שכן גופי האשראי נוטלים על עצמם כאן סיכון מחושב. לצורך הלוואה כזו אפשר להציג תלושי משכורת שונות או קבלות לעסק עצמאי, כדי להוכיח יכולת החזר טובה. יכולת ההחזר שתידרש תהיה לרוב להחזר של ההלוואה לתקופה של עד 5-7 שני לכל היותר ממועד הרכישה.
● הלוואה בשיעור חלקי – הלוואה בשיעור חלקי מתאימה למי שפונה לגופי אשראי ומעוניין במימון, אך לא בהכרח זקוק למימון מלא – בין השאר משום שיש לו הון עצמי חלקי, ואין טעם סתם ליטול הלוואה מלאה. מעבר לכך, אם יכולת ההחזר שלכם היא מלכתחילה נמוכה יותר, אפשר לבחור בהלוואה חלקית, ואז כשפורסים אותה לתקופה של כמה שנים, הסכומים להחזר הם קטנים ולא מקשים.
האם אפשר לדחות את מועד הפירעון?
שימו לב שכמובן, כל הלוואה צריך להחזיר. אולם, זה לא אומר שמרגע שתרכשו את הרכב החדש תהיו חייבים להחזיר את התשלום לחברות האשראי. אפשר לבחרו כיום בהלוואות שמועד הפירעון שלהן יהיה רק מספר חודשים, ואף רק שנה ממועד הרכישה של הרכב, כאשר בינתיים משלמים רק את הריבית. הדבר מאפשר לכם כמובן לנהל את עצמכם כלכלית בצורה טובה ומושכלת יותר.
ידיעה זו הינה תוכן שיווקי ממומן

עוד מחדשות רכב