רנו זואי הוצגה בז'נבה

רנו חשפה בז'נבה את ה ZOE – סופרמיני חשמלית חדשה , בעלת טווח נסיעה של 210 ק"מ ותג מחיר נמוך משמעותית ביחס למתחרות. המירוץ לחיסכון בדלק . רנו מרחיבה את היצע הדגמים החשמליים שלה באירופה וחושפת את מכונית הסופרמיני החשמלית החדשה העונה לשם זואי ( ZOE ) . ברנו מצהירים שהזואי תוכננה כבר מהשלב הראשון…

ששי כהן 08 במרץ, 2012

רנו חשפה בז'נבה את ה ZOE – סופרמיני חשמלית חדשה , בעלת טווח נסיעה של 210 ק"מ ותג מחיר נמוך משמעותית ביחס למתחרות.

המירוץ לחיסכון בדלק . רנו מרחיבה את היצע הדגמים החשמליים שלה באירופה וחושפת את מכונית הסופרמיני החשמלית החדשה העונה לשם זואי ( ZOE ) .
ברנו מצהירים שהזואי תוכננה כבר מהשלב הראשון כרכב חשמלי , להבדיל מדגמים חשמליים אחרים של החברה המבוססים על דגמים רגילים . רוכשי הזואי יוכלו לבחור בין דגם הנטען דרך שקע חשמל אירופאי רגיל , לדגם הנטען דרך עמדות טעינה שונות ואף גרסת " בטר פלייס " המאפשרת החלפת סוללות .
רנו זואי מציעה מידות סופרמיני ממוצעות עם 4.08 מטר באורך , 1.70 מטר ברוחב ותא מטען נדיב יחסית למכונית חשמלית קטנה , בנפח 338 ליטר.
מתחת למכסה המנוע שוכן מנוע חשמלי המפיק 88 כ"ס ומציע מהירות של עד 135 קמ"ש . זמן הטעינה עומד על 9 שעות בטעינה איטית , או עד חצי שעה דרך מטען מהיר יעודי. טווח הנסיעה המקסימלי המדווח מרשים עם 210 ק"מ ובסעיף הגאדג'טים נמצא מערכת המייצרת קול מלאכותי עם מספר צלילים לבחירה אשר תפעל במהירות של עד 30 קמ"ש ,בניסיון להזהיר הולכי רגל .
רנו זואי מוצגת בתערוכת ז'נבה שנתפחת היום רשמית ושיווקה יחל באירופה בחודשים הקרובים עם תג מחיר נמוך משמעותית מכל מכונית חשמלית אחרת ,העומד על 15,700 יורו לגרסת הבסיס. ( פחות 4,000 יורו מהפלואנס ZE ולא פחות מ 10,000 יורו ממיצובישי IMiEV/'.

עוד מחדשות רכב