רנו מגאן קופה קבריולט החדשה

רנו חושפת היום את גרסת הקופה-קבריולט הראשונה שלא רואה מוסך… תגיע לייצור עוד השנה. רנו מרחיבה את משפחת המגאן החדשה ומוסיפה את גרסת הקופה-קבריולט המרהיבה. הדגם החדש , בעל 4 מושבים ,מציע מצד אחד עיצוב קופה נאה עם גג זכוכית אשר מכניס הרבה אור למכונית ומשרה תחושת מרחב , ומצד שני, בלחיצת כפתור מתקפל הגג…

ששי כהן 05 בפבר, 2010

רנו חושפת היום את גרסת הקופה-קבריולט הראשונה שלא רואה מוסך… תגיע לייצור עוד השנה.

רנו מרחיבה את משפחת המגאן החדשה ומוסיפה את גרסת הקופה-קבריולט המרהיבה.
הדגם החדש , בעל 4 מושבים ,מציע מצד אחד עיצוב קופה נאה עם גג זכוכית אשר מכניס הרבה אור למכונית ומשרה תחושת מרחב , ומצד שני, בלחיצת כפתור מתקפל הגג הקשיח תוך 21 שניות לתא המטען ויוצר לכם מכונית קבריולט יפהפיה.
בצד המכאני , לצד חיזוקי שלדה מתבקשים , תציע המכונית שלושה מנועי בנזין לבחירה בנפח 1.6-2.0 ליטר ובהספקים של 110-140 כ"ס. בכל הדגמים תוצע תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים כאשר בדגם החזק תוצע תיבה אוטומטית רציפה כאופציה.
כנדרש באירופה , יוצעו גם שלושה מנועי דיזל בהספקים של 110-160 כ"ס המשודכים לתיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים. לראשונה , תוצע גם בדגם הבסיסי תיבה רובוטית עם מצמד כפול אשר אמורה להקנות לו נוחות של רכב אוט' לצד ביצועים עדיפים ,חיסכון בדלק ויותר ידידותיות לסביבה.
עוד יוצע במגאן קבריולט הגה חשמלי חדש בעל תגובות טובות יותר מהנעשה בכביש לצד עידון וקלות תפעול .
אבזור הרכב כולל כניסה והתנעה ללא מפתח , מושבים ספורטיבים ,מערכת בקרת אקלים כפולת איזורים,חישוקים קלים,פנסי קסנון, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מערכת שמע מקורית , מערכת ניווט , 4 כריות אוויר ובקרת יציבות.
רנו מגאן קופה קבריולט החדשה תיחשף רשמית בתערוכת ג'נבה בחודש הבא , תגיע לייצור לקראת אביב 2010 ועדיין לא ברור אם תגיע גם לארץ בהמשך.

עוד מחדשות רכב