רנו סניק החדש הפך לג'יפון חשמלי

27 שנה לאחר שהמציא את קטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים, חוזר רנו סניק בדור חמישי העובר למרכב בסגנון קרוסאובר, עם מנועים חשמליים בהספק עד 220 כ"ס והבטחה לטווח נסיעה סביב ה-620 ק"מ בגרסה הבכירה.

ששי כהן 05 בספט, 2023
רנו סניק E-TECH החשמלי

27 שנה לאחר שהוצג לראשונה רנו סניק, חלוץ קטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים שזכה להצלחה מרשימה בעולם, וקצת יותר מושנה לאחר שפסק הייצור של הדור הרביעי של הדגם, חושפת רנו את הסניק E-TECH – הדור החמישי של הדגם, אשר כדי להיות אופנתי יותר ולפנות לקהל רחב מבעבר, מבצע מעבר למרכב בתצורת קרוסאובר והנעה חשמלית. יחד עם זאת, לעת עתה לא הוצגה גרסת 7 מושבים, מה שאולי ימנע ממנו להגיע לארץ, בשעה שהדור האחרון שלו שווק כאן רק בגרתס ה-"גרנד סניק" בעלת 7 המושבים.


הסניק החדש זוכה לעיצוב בסגנון ג'יפון מודרני ומרכב אופנתי, ויחד עם זאת מציע ממדים גדולים יותר, עם אורך של 4.47 מטר, רוחב של 1.86מטר, גובה של 1.57 מטר ובסיס גלגלים של 278 ס"מ, אשר יחד עם פלטפורמה חשמלית ייעודית (CMF-EV) אמורים לספק תא נוסעים מרווח ושימושי יותר מהדור היוצא. לדגם גם תא מטען של 575 ליטר, לצד הבטחה לשלל פתרונות אחסון שימושיים בתא הנוסעים בנפח כולל של 39 ליטר.

רנו סניק E-TECH החשמלי

עיצוב סביבת הנהג מיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרן ובכלל של תעשיית הרכב הנוכחית, עם אימוץ לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומסך מרכזי אנכי "12, התורמים לאווירה טכנולוגית, לצד עיצוב נקי ומיעוט של מתגים פיסיים. לפחות תפעול בקרת האקלים כולל מתגים אמיתיים שמקלים על התפעול תוך כדי נסיעה. מערכת ההפעלה של המולטימדיה אגב, מבוססת על מערכת הפעלה של גוגל וכוללת שלל אפליקציות שניתנות להורדה מהחנות של גוגל פליי. הדגם צפוי לכול את כל מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום וכאופציה תוצע ללקוחות רמת הגימור הספורטיבית 'אספריט אלפין' הכוללת חבילת עיצוב חיצונית ופנימית ספורטיבית.

רנו סניק E-TECH החשמלי

היצע הדגמים יכלול 2 גרסאות חשמליות לבחירה: גרסת הכניסה כוללת מנוע המפיק 170 כ"ס ומומנט של 28.5 קג"מ, ומציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות, מהירות מרבית של 150 קמ"ש וטווח נסיעה עד 420 ק"מ הודות לשימוש בסוללת 60 קוט"ש. מעליה תוצע הגרסה החזקה יותר המפיקה 220 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ, המאפשרת תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות, מהירות מרבית של 170 קמ"ש וטווח נסיעה נדיב שינוע סביב ה-620 ק"מ הודות לשימוש בסוללה גדולה יותר בקיבולת 87 קוט"ש. לצמד הדגמים אפשרות לטעינה מהירה DC בהספק של עד 130 kW ו-150kW בהתאמה.

 

 

 

עוד מחדשות רכב