רשת המוסכים בוש קאר סרוויס מתרחבת

רשת המוסכים הבינלאומית בוש קאר סרוויס, המציעה חלופה במחירים אטרקטיביים למוסכי היבואן ומבלי לאבד את אחריות היצרן, מתרחבת ומשלימה בימים אלה את הקמת הסניף ה-23 שלה בישראל.

ששי כהן 17 בינו, 2019
מוסך הצמיג הרצליה

רשת המוסכים הבינלאומית בוש קאר סרוויס המונה מעל 17,000 מוסכים ברחבי העולם, ממשיכה להתרחב גם בישראל וחנכה לאחרונה מוסכים ביבנה ובאילת, עימם מציעה החברה פריסה של 23 מוסכים בישראל, אשר צפויים לגדול עד ל-30 סניפים עד סוף השנה.


הייחודיות של הרשת נובעת מהעובדה שחברת BOSCH הינה יצרנית חלקי חילוף ומערכות אלקטרוניות, מכניות ומערכות ניהול מנוע הגדולה בעולם ומספקת את מוצריה לרוב יצרני הרכב בעולם. הבשורה לצרכנים בארץ באה לידי ביטוי באפשרות לעשות טיפול תקופתי במחיר אטרקטיבי לרכב חדש, וזאת מבלי לאבד את האחריות המוענקת לרכב ע"י היצרן / יבואן, זאת לנוכח שימוש בחלפים של בוש, אשר בחלק גדול מן המקרים הינם חלפים מקוריים המותקנים בשעת ייצור הרכב (אשר נמכרים גם על ידי חלק ניכר מיבואני הרכב בישראל).

בהתאם לחוק ההגבלים למי שברשותו יש רכב חדש – ניתן לטפל בכל מוסך כללי לרבות ברשת מוסכי בוש קאר סרוויס ולשמור על האחריות יבואן.

אנשי המקצוע של רשת בוש קאר סרוויס עוברים הסמכה מלאה במרכז ההדרכות של חברת לדיקו נציגתה של BOSCH בישראל ומחוברים On Line למטה החברה הממוקם בראשון לציון וגם למרכז השרות העולמי של BOSCH. המוסכים שמצטרפים לרשת מחויבים לעמוד בסטנדרטים העולמיים של בוש מבחינת הידע הטכני, אבחון התקלה באמצעות מכשור מתקדם, חלפים תואמי מקור, הכשרת העובדים, השירות והמיתוג – במטרה לייצר חוויית שירות גבוהה וידידותית.

צילום: בוש קאר סרוויס



עוד מחדשות רכב