בניחוח חזק של פרימיום: יונדאי סונטה החדשה 2020 בישראל

לתשומת לב סקודה סופרב: יונדאי סונטה החדשה נחתה בישראל בדור חדש המבטיח ניחוחות של פרימיום. בתפריט: עיצוב מפתה, יחידת כח היברידית 192 כ"ס חזקה וחסכונית במיוחד בדלק, אבזור עשיר וחבילת בטיחות מקורית מעולמות רכבי היוקרה. כמה יעלה התענוג?

ששי כהן 14 בספט, 2020
יונדאי סונטה החדשה 2020

חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, משיקה את הדור החדש של הסונטה בישראל, החוזר לשוק לאחר שנה וחצי של היעדרות, עם כוונות להתחרות בסגמנט מכוניות המנהלים, ובעיקר לנגוס מנתח השוק של סקודה סופרב המובילה את השוק בשנים האחרונות ובפער ענק מהמתחרות. " לא באנו להיות שחקנים שוליים בשוק מכוניות המנהלים המתכווץ, אלא להוות תחרות אמיתית לסופרב ולמכור כמות גדולה של מכוניות מדי שנה", כך מצהיר ניר גרוסמן מנהל חטיבת יונדאי ואף מתאר את הדגם החדש כמכונית פרימיום הראשונה של יונדאי בארץ, וזאת רגע לפני השקת מותג היוקרה האמיתי של יונדאי בארץ – ג'נסיס.


הדור הרביעי של הסונטה פותח על פלטפורמה חדשה לחלוטין, המבטיחה מרכב קל, חזק ובטיחותי מקודמו, וזוכה לעיצוב חדש בסגנון קופה 4 דלתות ספורטיבי, עם עיצוב חדשני ומפתה, מרכב סופר אווירודינמי (0.24CD) וניחוח חזק של מכוניות פרימיום. הסונטה החדשה מציעה מידות הדומות מאוד לסופרב עם 4.9 מטרים לאורך, 1.86 מטר רוחב, גובה של 1.44 מטר ובסיס גלגלים של 285 ס"מ, כאשר רק נפח תא המטען קטן יותר ועומד על כ-510 ליטר.

יונדאי סונטה החדשה 2020

השקת קפסולות בעידן הקורונה – ניר גרוסמן מנהל מותג יונדאי והסונטה החדשה

אבזור עשיר במיוחד כבר מרמת הגימור הבסיסית

הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר כבר הבסיסית "פרימיום" כוללת אבזור נדיב עם בורר הילוכים מתקדם מסוג Shift by Wire, תאורת LED חיצונית מלאה, חישוקי גלגלים "17 קלים, מולטימדיה מקורית עם מסך "8 תומכת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמת רוורס, בלם יד חשמלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, טעינה אלחוטית לנייד, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, ווילונות מובנים בחלונות האחוריים, בורר מצבי נהיגה, חיישני גשם ואורות, חיישני רוורס מקוריים, חימום מושבים קדמי ואחורי, חימום הגה, מערכת שמע יוקרתית של BOSE עם 12 רמקולים ותאורת אווירה בפנים הרכב.

יונדאי סונטה החדשה 2020

רמת הגימור הגבוהה יותר "LIMITED" כוללת גם איוורור למושבים הקדמיים, גג זכוכית פנורמי, לוח שעונים דיגיטלי "12.3, כיוונון מושב נוסע קדמי בהפעלה חשמלית כולל לגובה וזיכרונות למושב הנהג.

חבילת בטיחות מרשימה מעולמות רכבי היוקרה

בתחום הבטיחות כוללת הסונטה ההיברידית החדשה את חבילת ה-  Hyundai SmartSense כסטנדרט ובה 9 כריות אוויר ומערכת חיישנים ובטיחות הלקוחים היישר מעולמות רכבי היוקרה אשר יסייעו לבצע משימות באמצעות 3 חיישני מכ"ם, 12 חיישני קול ו -5 מצלמות. כולל התרעת שמירת מרחק (כולל זיהוי הולכי רגל, דו גלגלי) עם בלימה אוטונומית (כולל בצמתים וכיכרות), תיקון סטייה מנתיב עם שמירת מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקקים, החלפת אורות אוטומטית, מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב, זיהוי שטח מת במראות הצד, התרעת תנועה חוצה מאחור עם בלימה ברוורס, 9 כריות אוויר, התרעת עירנות הנה, מערכת סיוע ליציאה בטוחה מהרכב, מערכת תזכורת למניעת שיכחה במושב האחורי ועוד. רמת הגימור LIMITED תכלול בנוסף: מערכת אקטיבית להתראה ומניעת התנגשות בעת כניסה ויציאה מחניה, מצלמות הקפיות ומערכת הצגת צילום חי של "שטח מת" על גבי לוח השעונים הדיגיטלי בעת הפעלת איתות לצורך מעבר נתיב!

יונדאי סונטה החדשה 2020

יחידת כח היברידית חדשה

מתחת למכסה המנוע מצוידת המכונית ביחידת כח היברידית מסדרת ה-SMARTSTREAM החדשה של היצרן הכוללת: מנוע בנזין 2.0 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 192 כ"ס ומומנט מרשים של 37.5 קג"מ כבר ב- 1,770 סל"ד, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים וסוללת ליתיום-יון מתקדמת. הביצועים: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות, מהירות מרבית 192 קמ"ש וצריכת דלק של 18.8 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית או 21.9 ק"מ לליטר בנסיעה בין-עירונית, לצד טווח נסיעה של יותר מ-1,000 ק"מ על מיכל דלק בודד. 

יונדאי סונטה החדשה 2020

מחירי יונדאי סונטה החדשה תחרותיים ונקבעו על 181,900 שקל לגרסת הפרימיום ו-195,900 שקל לגרסת הלימיטד המאובזרת יותר. אחריות הדגם עומדת על כ-5 שנים לכל הרכב או עד 100,000 ק"מ ו-7 שנים למערכת ההיברידית או עד 150,000 ק"מ. צפי המכירות של היבואן עומד על יותר מ-1,000 מכוניות בשנה מלאה. 




עוד מחדשות רכב