תפס אמריקה: נחשף מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021

מיצובישי חשפה הלילה את הדור החדש ל-2021 של האאוטלנדר, באירוע השקה אינטרנטי ייחודי ב-Amazon. הדגם ישווק בישראל בתקינה אמריקאית ויציע עיצוב מוחצן יותר, תא נוסעים מרשים, מנוע 2.5 ליטר 181 כ"ס וחבילת בטיחות מקורית רחבה יותר. מתי בישראל?

ששי כהן 17 בפבר, 2021
מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021

לאחר קרוב לשנתיים של דיווחים, טיזרים ועוד, חשפה הלילה סוף סוף מיצובישי את הדור החדש של האאוטלנדר, המחליף את הדור הנוכחי שהוצג בעולם לפני 9 שנים, משווק בישראל מאז 2013 ואף הפך להיות רכב ה-7 מושבים הפופולרי ביותר בארץ בשנים האחרונות. הדגם החדש נחשף באירוע אינטרנטי ייחודי בערוץ הקניות של Amazon בארה"ב.


הדור הרביעי של האאוטלנדר, פותח על שלדה חדשה אשר תשרת גם את ניסאן אקס טרייל החדש, ומציע ממדים אף גדולים מבעבר עם אורך של 4.71 מטר (+1.5 ס"מ), רוחב של 1.86 מטר (5+ ס"מ), גובה של 1.75 מטר (4+ ס"מ), ובסיס גלגלים של 270 ס"מ (3+ ס"מ). בניגוד לדגם הנוכחי שהציע עיצוב די מופנם, הדור החדש זוכה לשפת העיצוב החדשה של מיצובישי ומציג מראה מודרני ואגרסיבי יותר, עם הרבה יותר נוכחות על הכביש.

גם בתוך תא הנוסעים מציע הדגם החדש מהפכה של ממש, עם מראה יוקרתי יותר, איכות חומרים שקפצה מדרגה, ועיצוב נקי ומוקפד. האבזור שודרג וכולל לוח שעונים דיגיטלי מלא "12.3 או חלקי "7 (בהתאם לדגמים), מולטימדיה חדשה מקורית עם מסך "8 בדגם הבסיסי ו-"9 בדגמים המאובזרים יותר, תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ועוד. כאופציה יוצע אבזור עשיר, הכולל גג זכוכית, מושבים קדמיים חשמליים, דלת תא מטען חשמלית, חימום מושבים קדמיים ואחוריים, בקרת אקלים עם 3 אזורי אקלים, ריפודי עור ואת שלל מערכות הבטיחות הנהוגות כיום בשוק.

האאוטלנדר החדש ישווק בארץ בתקינה אמריקאית, מה שאומר שנפח מנוע הבנזין צמח ל-2.5 ליטר (במקום 2.0 ליטר עד כה), וההספק עלה ל-181 כ"ס (+31 כ"ס) ומומנט מרבי של 25 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, אך נתוני הביצועים טרם פורסמו וכך גם גרסת הפלאג-אין הייבריד החדשה שלו שתיחשף גם היא בקרוב.

מחברת כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל, נמסר ששיווקו של הדגם החדש בארץ צפוי ברבעון השלישי של השנה. 



עוד מחדשות רכב