תשכחו מלבקש טובות מהשכנים: בוסטר התנעה לרכב של Baseus בבדיקה

במיוחד לעונת החורף: לקחנו לבדיקה את הבוסטר הנייד החדש של Baseus , המבטיח התנעה מהירה של הרכב שלכם במקרה והמצבר סיים את חייו במפתיע. בקיצור, הגיע הזמן שתשאירו מאחור את כבלי ההתנעה והצורך לבקש טובות מהשכנים.

ששי כהן 22 בינו, 2022
בוסטר לרכב BASEUS

אל תתבלבלו: המצבר של הרכב שלכם נוטה אמנם לסיים את חייו בעיקר בעונת החורף, אך למעשה בכל עונה בשנה זה קורה ולרוב זה יקרה בדיוק בזמן שאתם הכי לחוצים/ממהרים, או בשעות הלילה בהן האפשרות לבקש טובה משכן/ עובר אורח מצטמצמת משמעותית. בקיצור, הגיע הזמן שתוותרו על כבלי התנעת החירום שממוקמים לכם בתא המטען, ותאמצו בוסטר התנעה קומפקטי, שבמקרה הצורך, בתוך דקות ספורות ודי בקלות ישחרר אתכם לדרכיכם.

הפעם במדור "מוצר במבחן" לקחנו את הבוסטר החדש של חברת Baseus הסינית, המייצרת מוצרים איכותיים לרכב. במקרה הזה, מדובר בבוסטר קומפקטי במידות, המתאים לשימוש להתנעת מצברי 12V (ברכבי בנזין בנפח עד 8.0 ליטר, ובדגמי דיזל עד 4.0 ליטר), המתאים למרבית המכוניות בארץ, טנדרים, מסחריות קלות, אופנועים ועוד. נפח הסוללה כאן הוא גדול מהממוצע (20,000 מילי אמפר שעה), המבטיח יכולות התנעה גם אם המצבר מת לחלוטין, ולדברי היצרן עשוי להתאים עד ל-50 התנעות חירום לפני שהסוללה תתרוקן.

בפועל, כאשר בחנו את המכשיר עם מצבר מת לחלוטין (ברוב המקרים שזה יקרה לכם, המצבר לא יהיה מרוקן לחלוטין), התנעה אחת קיזזה 11% מהסוללה. בנוסף, היצרן מדבר על צריכת חשמל אפסית במצב שהוא לא בשימוש, ולדבריו אם תשאירו אותו בתא המטען של הרכב, יקח לו קרוב לשנתיים עד שהסוללה תתרוקן לחלוטין. הייתי ממליץ בכל מקרה להעיף בו מבט אחד לכמה חודשים כדי לוודא שהוא מספיק טעון (לחיצה אחת על כפתור ההדלקה, מדווחת על הצג הדיגיטלי כמה אחוזים נותרו בסוללה). מעבר לכך, מדובר במכשיר מאוד פשוט לתפעול: מחשבים את הכבל המצורף שכולל יציאות של פלוס ומינוס (בצבע אדום ושחור) המתחברות למצבר הרכב, מדליקים אותו באמצעות כפתור בודד שקיים עליו וניגשים לתא הנוסעים כדי לנסות להתניע את הרכב. אל תשכחו רק לשחרר את הקודן לפני ההתנעה אם קיים ברכב. בנוסף, המוצר מצויד גם בפנס מובנה לצורך חיבור קליל למצבר גם בשעות הלילה.

שימושים נוספים: למכשיר צמד יציאות USB המאפשרות הטענת מכשירים סלולרים, טאבלטים, מחשבים ניידים ועוד, והמכשיר עומד בתקני בטיחות אירופאיים ואמריקאיים המאפשרים גם עליה איתו למטוס לצורך שימוש כמטען נייד למכשירים האלקטרונים גם תוך כדי טיסה.

שורה תחתונה: מוצר שבהחלט מומלץ להחזיק ברכב. קל מאוד לשימוש, עושה את העבודה ויחסוך לכם זמן רב ועצבים במקרה והמצבר ברכב שלכם ילך לעולמו ללא התרעה מוקדמת. 

מחיר נוכחי (ליום הפרסום) בעלי אקספרס כולל משלוח לישראל: 282 שקל

לקישור לרכישת המוצר לחצו כאן

עוד מחדשות רכב