7 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של ניסאן סנטרה, המשפחתית של ניסאן שמכוונת בעיקר לשוק האמריקאי ואף שווקה בארץ ב-3 השנים האחרונות, חשפה ניסאן בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס את הסנטרה החדשה, שמציגה קפיצת מדרגה משמעותית מול הדור היוצא במרבית הפרמטרים. הסנטרה הינה המכונית הנמכרת ביותר של ניסאן בארה"ב, ומאז החל שיווק הדור הראשון ב-1982, נמכרו יותר מ-6 מיליון עותקים שלו בארה"ב.
הסנטרה החדשה (דור 8) זוכה לעיצוב חיצוני מרשים, המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של ניסאן, ונראה כמו הכלאה של האלטימה והמקסימה הגדולות ויוקרתיות יותר. מעבר לכך, מצויד הדגם בפנסי LED היקפיים, חישוקי גלגלים במידות "16-"18 ומציג צמיחה בממדים עם 4.64 מטר באורך, 1.81 מטר ברוחב וגובה של 1.45 מטר, יחד עם בסיס גלגלים של 271 ס"מ, האמור להציע תא נוסעים מרווח משמעותית מהדור היוצא.
בתוך תא הנוסעים מציעה הסנטרה החדשה קפיצת מדרגה משמעותית עם עיצוב מודרני, מולטימדיה "8 בסגנון "צף" התומכת באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, 3 פתחי מיזוג מרכזיים בצורת טורבינה והבטחה לאיכות חומרים והרכבה שעלו ליגה. חידוש משמעותי נרשם גם בסעיף הבטיחות עם ציודו לראשונה של הרכב בחבילת בטיחות מקורית מתקדמת "Nissan Safety Shield 360" הכוללת התראת שמירת מרחק עם זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, החלפת אורות אוטומטית, התראת ערנות הנהג, התראה על תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוט' ברוורס ולא פחות מ-10 כריות אוויר.
מתחת למכסה המנוע מתעקשים בניסאן לצייד את הרכב ביחידת כח מיושנת יחסית המתאימה יותר לדרישות השוק האמריקאי (שם מתבצעות מרבית מכירות הדגם), כאשר את מנוע ה-1.8 ליטר 130 כ"ס של הדור היוצא מחליף מנוע 2.0 ליטר 149 כ"ס שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. בניסאן לא חושפים לעת עתה נתוני ביצועים של הדגם החדש, ומסתפקים בהצהרה שלמרות שנפח המנוע גדל, הדגם יהיה חסכוני יותר מקודמו.
ניסאן סנטרה שווקה בארץ ב-3 שנים האחרונות ונמכרה בעיקר לציי רכב. שיווק הדגם צפוי להתחדש ככל הנראה במהלך 2020.