קרוב לשנה לאחר שנחתה בארץ פורשה טייקן, מכונית הספורט החשמלית הראשונה של היצרן, מתרחבת משפחת הדגם בארץ עם גרסת כניסה חדשה הכוללת הנעה אחורית במקום כפולה, ביצועים חמים במקום ביצועי מכונית על, וגם תג מחיר תחרותי יותר, העשוי להשאיר לכם עודף של 250,000 שקל לפחות מול גרסת הכניסה עד כה.
הדגם החדש מוותר כאמור על ההנעה הכפולה, ומסתפק במנוע חשמלי אחורי המפיק 408 כ"ס ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות, לצד מהירות מרבית של 230 קמ"ש. הדגם יוצע עם 2 גרסאות סוללה לבחירה: 79.2 kWh המאפשרת טווח נסיעה 431 ק"מ בין טעינות או 93.4 kWh המאפשרת טווח נסיעה של 484 ק"מ לפי תקן ה-WLTP המחמיר יותר. צמד הדגמים תומך בטעינה סופר מהירה, כאשר טעינה מ-5% ל-80% סוללה אורכת 22.5 דקות בלבד, וטעינה של 100 ק"מ טווח מתאפשרת ב-5 דקות בלבד בעמדות הטעינה המהירות.
אבזור הדגם צפוי להיות פחות נדיב מגרסת הבסיס עד כה, אך עדיין כולל תאורת LED חיצונית מלאה, דיפוני עור בתא הנוסעים, לוח שעונים דיגיטלי, חבילת בטיחות רחבה, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, חישוקי "19 בעיצוב אווירודינמי ועוד.
מחיר פורשה טייקן הנעה אחורית יחל מ-655,000 שקל (לעומת 905,000 שקל גרסת הכניסה עד כה) ואספקות של הדגם צפויות כבר בחודש מרץ 2021.