טויוטה ראב 4 2010

טויוטה חשפה בז'נבה מתיחת פנים לראב 4 . לצד פנים חדשות ,תציע שיפור באבזור ויותר ידידותיות לסביבה. טויוטה חושפת בתערוכת ג'נבה שנפתחה אתמול מתיחת פנים קלה לראב 4 . עיקר השינוי בג'יפון המצליח של החברה , מתרכז בחזית חדשה לרכב אשר כוללת יחידות תאורה חדשות , גריל רחב יותר הכולל פסי רוחב מצופים כרום  ופגוש…

ששי כהן 04 במרץ, 2010

טויוטה חשפה בז'נבה מתיחת פנים לראב 4 . לצד פנים חדשות ,תציע שיפור באבזור ויותר ידידותיות לסביבה.

טויוטה חושפת בתערוכת ג'נבה שנפתחה אתמול מתיחת פנים קלה לראב 4 . עיקר השינוי בג'יפון המצליח של החברה , מתרכז בחזית חדשה לרכב אשר כוללת יחידות תאורה חדשות , גריל רחב יותר הכולל פסי רוחב מצופים כרום  ופגוש חדש עם פנסי ערפל מודגשים . עם החזית החדשה , מיישר הראב 4 למעשה את הקו העיצובי המזוהה עם דגמי טויוטה האחרונים כמו האוונסיס,האוריס והורסו.
בצידי הרכב זוכה הג'יפון לחישוקי גלגלים חדשים ומאחור ליחידות תאורה ופגוש חדשים. בתוך תא הנוסעים מדווחת טויוטה על שיפור באיכות ובאבזור עם ריפודים נעימים יותר , כולל אפשרויות לריפודי עור חדשים ופחות אוירה פלסטיקית. בנוסף, מקבל הראב 4 הגה חדש, אופציה של כפתור START למנוע , ידית קיפול המושבים האחוריים מתוך תא המטען ועוד עדכונים קלים.
בצד המכאני מצוייד הראב 4 במנועי בנזין 2.0 ליטר ודיזל 2.2 ליטר אשר לא יגיע לארץ.  בדגם הבנזין הרלוונטי לארץ , צמח מעט הספק המנוע ל 158 כ"ס ( עליה של 6 כ"ס )  וגם הביצועים משתפרים עם 11 שניות בתאוצה ל 100 קמ"ש ( במקום 12 ) ומהירות מרבית של 185 קמ"ש ( במקום 175 קמ"ש) . תיבת ההילוכים אוטומטית רציפה עם 7 יחסי ההעברה וגם תצרוכת הדלק השתפרה קלות עם הצהרה על 13.3 ק"מ לליטר בממוצע. לטובת איכות הסביבה , מציע הדגם החדש פליטת CO2 נמוכה יותר העומדת על 177 גרם לק"מ . באירופה ישווק גם דגם דיזל ידידותי עם פליטת CO2 העומדת על 150 גרם לק"מ בלבד.
ככל הנראה תגיע הראב 4 המחודשת לארץ  לקראת הקיץ .

עוד מחדשות רכב