עומדת בזמנים: טסלה תספק את המודל 3 החל מהחודש הבא

"דחיית האספקות הראשונות ליוני"? "עדיין לא השיגה אישור ממשרד התחבורה שמאפשר לה למכור ללקוחות פרטיים"? בניגוד לדיווחים בתקשורת, טסלה החלה ביצירת קשר עם הלקוחות הזריזים שהזמינו רכב למרץ והאספקות צפויות להתבצע בזמן.

ששי כהן 14 בפבר, 2021
טסלה מודל 3

טסלה ממשיכה בחדירה השקטה לישראל בסגנון פעילות של המוסד… וכנגד כל השמועות והדיווחים השונים אודות בעיות המלאי, דחיית האספקה ממרץ ליוני,   היעדר אישור רשמי של משרד התחבורה לפתיחת המכירות ללקוחות בישראל, ועוד שלל כתבות פסימיות, שנדמה לעיתים שהן מנסות לחבל בהצלחת החדרת המותג החדש לישראל, החברה ממשיכה במרץ בפעילות השיווק השקטה ובהתאם לתכנון המקורי, והבוקר אף החלה לפנות ללקוחות הראשונים והזריזים שפתחו הזמנה ביום הראשון לשיווק, במטרה לקדם את עסקת הרכישה.


המסירה של ה-Model 3 שלך מתקרבת…

גם במקרה הזה, מדובר בקידום תהליך הרכישה דרך האי-מייל בלבד, ועדיין ללא קשר טלפוני עם נציג מכירות של החברה, כאשר החברה החלה ליצור קשר עם הלקוחות הראשונים שהזמינו את הרכבים (עם הבטחה לאספקה בחודש מרץ), וכעת נדרשים לספק את כל הפרטים של הבעלות על הרכב, לקבל הצעות מימון אם הם מעוניינים, וכן קישורים לחברת אפקון המספקת עבורם את התקנת עמדת הטעינה וחברת הביטוח הפניקס אתר תבטח את הדגמים בבלעדיות עם תחילת השיווק. יחד  עם זאת, אין לחברה אופציה להצעות טרייד אין בשלב הראשון בישראל.

הזמנת טסלה

חלק מהפניה של טסלה ללקוחות הראשונים בישראל

בפניה שהעבירה החברה ללקוחות, היא מספקת גם פרטים אודות עמדות הטעינה הציבוריות, ומערכת הבטיחות Tesla Autopilot עם האופציה לרכישה בישראל גם של חבילת "יכולת הנהיגה העצמית", גם בזמן ההזמנה וגם לאחר המסירה באמצעות עדכון תוכנה מהאוויר.

לפרטים נוספים אודות עלויות עמדת הטעינה הביתית ודוגמה למחירי הביטוח לטסלה מודל 3 לחצו כאן



עוד מחדשות רכב